Mergoscia
Active Member
Zoals ik het ( zelf ook ondervind) volg, weten het Sales team en de DeliveryNL niet waar de auto's zich bevinden. Of het is een standaard uitspraak die ze moeten doen, want in mijn contacten met Tesla hoor ik letterlijk dezelfde uitspraken. Keer op keer. Het zou mij niet eens verbazen als je vandaag nog een sms krijgt met de mededeling dat je de auto nog vandaag moet ophalen. Maar het kan net zo goed ergens april worden. Vandaag ophalen is wel een grapje mijnerzijds, maar dat Tesla schrijft dat je de auto deze week kan ophalen zit er misschien nog wel in.Zojuist weer het team gesproken. Nu is ie kennelijk nog niet aangekomen in Zeebrugge (2 weken geleden kreeg ik een VIN en boot 6 te horen). Ook kunnen ze nog niet veel zeggen over levering. De berichten lijken elkaar tegen te spreken. To be continued..
Iedere Tesla-medewerker heeft wel de opdracht gekregen om de (financiele) kwartaalcijfers zo hoog mogelijk op te schroeven. Dus het kan zijn dat ze alle betalingen voor eind maart binnen willen hebben en vervolgens maar zien of leveringen ook deze maand nog mogelijk zijn.