Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik wacht ook nog op de mijne. vindt het wel mooi om te zien. Vorige week was het een gekkenhuis in dit topic met afleveringen. En nu lijkt het wel alsof iedereen hem heeft. Mijne is besteld op 18-03. LM zei toen al juli, Tesla zei toen maart. Ik hoop dat die van mij op dit eerstvolgende boot zit.

Vind het wel vreemd dat er blijkbaar nog een aantal auto's in Tilburg staan, maar dat het aantal levering wel weer terug is naar een paar per dag. Of heeft dat met prioriteiten te maken? Kwartaalcijfers zijn eruit, dus nu weer andere dingen doen mensen!
 
Ik heb 19-3 besteld en eerste afspraak stond op 30 maart, de dag dat ik op vakantie ging. Geprobeerd 29e op te halen, maar de auto stond toen nog in Belgie. Denk dat ze die eerste afspraak ook hadden moeten afzeggen. Staat nu voor 17-4 zodra ik terug ben :)
 
Ik wacht ook nog op de mijne. vindt het wel mooi om te zien. Vorige week was het een gekkenhuis in dit topic met afleveringen. En nu lijkt het wel alsof iedereen hem heeft. Mijne is besteld op 18-03. LM zei toen al juli, Tesla zei toen maart. Ik hoop dat die van mij op dit eerstvolgende boot zit.

Vind het wel vreemd dat er blijkbaar nog een aantal auto's in Tilburg staan, maar dat het aantal levering wel weer terug is naar een paar per dag. Of heeft dat met prioriteiten te maken? Kwartaalcijfers zijn eruit, dus nu weer andere dingen doen mensen!
I wish. De mijne was besteld op 15 maart. Volgens Delivery staat hij al in Tilburg maar moeten ze er nog wat aan sleutelen oid. Tankpas van mijn LM is binnen, Kenteken en VIN zijn bekend maar nog geen leverdatum :/

In de eindfactuur staat 11-04-2019, dus ik hoop dat hij volgende week opgehaald mag worden. Het is een LR Midnight silver met 18" Aero.
 
In Gent stond het nochtans ook nog vol met wagens, de druk is er misschien nu wel een beetje af, maar lijkt me nog werk genoeg voor Tesla. Als de volgende boot nu ook al geladen wordt, zullen ze toch niet te lang op hun lauweren moeten rusten om eind juni niet weer zo een toestanden voor te hebben.

Aan de wachtenden, veel sterkte, het is het wel waard.
 
  • Like
Reactions: Karim DB
Ik wacht ook nog op een M3 nadat de eerste twee pogingen een auto geleverd te krijgen niet konden doorgaan. Tot twee keer toe de oude (te hoge) fiscale waarde.

Tesla zoekt een andere auto, maar tot op heden blijft het ondanks mijn dagelijkse telefoontjes stil. Of er nog een auto staat of dat ik op de volgende boot mag wachten kan men ook niet zeggen.
 
Vandaag opgehaald. Dame met weinig verstand van de auto, maar voor de rest heel aardig.

Twee kleine aandachtspunten met de lak. En dat is netjes genoteerd. Type 2 kabel was aanwezig, wel na er naar gevraagd te hebben en een kabel van 2 meter. Daar baal ik dan weer van gezien de laadpaal bij mij thuis dan alleen vanaf 1 plek te bereiken is. Heeft iedereen 2 meter gekregen of kan ik daar nog iets aan doen qua ruil?

Voor de rest natuurlijk prima. Rijdt goed, werd wel beetje misselijk door adaptive cruise control....geluid fantastisch!
IMG_20190405_145153.jpg
 
  • Like
Reactions: Mad P***y
Vandaag opgehaald. Dame met weinig verstand van de auto, maar voor de rest heel aardig.

Twee kleine aandachtspunten met de lak. En dat is netjes genoteerd. Type 2 kabel was aanwezig, wel na er naar gevraagd te hebben en een kabel van 2 meter. Daar baal ik dan weer van gezien de laadpaal bij mij thuis dan alleen vanaf 1 plek te bereiken is. Heeft iedereen 2 meter gekregen of kan ik daar nog iets aan doen qua ruil?

Voor de rest natuurlijk prima. Rijdt goed, werd wel beetje misselijk door adaptive cruise control....geluid fantastisch!View attachment 394088
Nee das niet normaal hoort 7,5 bij te zitten.
Mocht je er met tesla niet uitkomen wil ik hem wel ruilen tegen nieuwe 4 meter 32a kabel

Gr eeic
 
Echt top, net gebeld en na een maand lang strijden om de configuratie bevestigd te krijgen (maar wel steeds de melding dat het allemaal in orde komt) zijn er nu dus geen auto's meer beschikbaar in mijn configuratie. Wel bergen met 18 inch of met premium white interieur.....

Ik vind het echt niet erg om te wachten maar dit is puur een administratieve fout waar ik uren voor aan de telefoon heb gehangen.
Ook ik heb last gehad van de administratieve koppigheid van Tesla via de telefoon. Heb toen besloten om het juridisch te communiceren via de mail, hen de gelegenheid gevend om fouten te maken. Nadat er fouten gemaakt waren, heb ik onmiddellijk de eerste bestelling afgeblazen. Na bevestiging van annulering heb ik een half uurtje later de tweede bestelling geplaatst waarbij het administratief wel goed zou komen/ goed is gegaan. Twee en een halve week later kon ik (afgelopen zaterdag) toch dezelfde auto ophalen.
Maar leuk blijft het nooit natuurlijk, want emoties gaan een rol spelen.
 
Net deze binnen gekregen, nog iemand? View attachment 394308

Ja ook gekregen, helaas en gelukkig vrij kort.

Bij mij niet 5 sterren, de gast dat mij de uitleg gaf was sympatiek, maar uitleg was vrij kort.
Maar dat is niet het ergste,

Staat auto: kras vanvoor op de auto & zijkant, auto niet gepolijst, rubbers zitten niet goed, vanbinnen en cras.

De twc was niet in de koffer, gelukkig niet vergeten te vragen.
Mijn kenteken had ik mee, niemand die mij vraagt of ze hem moeten plaatsen voor mij, heb het zelf moeten doen als een grote :D
Heeft me niet gestoord maar in Service Center staat het woord Service.

Mijn Free supercharging is niet actief & niemand kan me hierbij helpen blijkbaar.

Maar bon toch blij van de auto te hebben :D

Ah ja en niet vergeten de Chaos van het leveren om een afspraak te hebben & geinformeerd te worden.