Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb vorige week een LR RWD besteld en krijg nu mailtjes met het verzoek documenten (KVK, kentekenbewijs inruil etc) te uploaden via mijn Tesla-account. Waar ik ook kijk, ik zie geen mogelijkheid documenten te uploaden. Wat zie ik over het hoofd :confused:

View attachment 400161 View attachment 400162

In je tweede screenshot, op die pagina zou het moeten staan. De “stap” die jij daar nu ziet (drafting up your contract), zag ik pas na het uploaden van mijn documenten. Ik denk dat je het dan toch via mail zult moeten aanleveren.
 
Kijk eens wat het Panama kanaal binnenkwam. De laatste keer op beeld tot de Morning Cornelia Zeebrugge binnen zal varen.
 

Attachments

  • Greenshot 2019-04-26 08.20.47.png
    Greenshot 2019-04-26 08.20.47.png
    511.2 KB · Views: 99
  • Like
Reactions: pimn
Hier nog steeds geen Tesla Model 3 geleverd. Bestelling plaats gevonden op 15 maart, op kenteken gezet op 29 maart. Maar bij de inspectie bleek de drive unit defect te zijn..

Service lock tot 30 april voor het vervangen van de DU. Leverafspraak staat al 2 weken op 1 mei, maar ik wordt net gebeld dat ze nog steeds niet klaar zijn en niet zeker weten of hij 1 mei wel af is..

Ik krijg dinsdag te horen of ik hem woensdag mag ophalen, moet wel nog van alles regelen voor mijn vorige lease auto ophalen etc maar de medewerker aan de telefoon weet ook verder niks van zijn collega's bij service..

De auto "mist" al bijna een maand op de weg, terwijl hij wel al op kenteken staat, is eigenlijk wel belachelijk. De medewerker weet nog wel te zeggen: "Ja, gelukkig geven we u geen kapotte auto mee".

Nee, gelukkig niet nee -_-
 
Kijk eens wat het Panama kanaal binnenkwam. De laatste keer op beeld tot de Morning Cornelia Zeebrugge binnen zal varen.

Inmiddels aangekomen bij de Gatun sluis. Nog even daar door heen en dan +/-12 dagen varen 8 of 9 mei in Zeebrugge is dus zeker haalbaar.

[edit] Aankomst in Zeebrugge is aangepast naar 07/05/2019 - 02:00
vertrek uit Zeebrugge is ook aangepast naar 07/05/2019 - 22:00
 

Attachments

  • Greenshot 2019-04-26 15.04.38.png
    Greenshot 2019-04-26 15.04.38.png
    428.3 KB · Views: 63
ben benieuwd of er mensen nu nog een awd bestellen qua kosten en qua bijtelling... ik moet Mn awd nog geleverd krijgen. Besteld op 26 feb... achteraf wellicht beter de rwd kunnen nemen want zo groot zijn de verschillen niet als ik de usa fora mag geloven