Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad, wel apart! Moet wel zeggen dat actief met Tesla bellen wel een soort van extra druk op de ketel zet heb ik het idee.
Dat idee heb ik (helaas) ook. Na mijn belletje eind maart kreeg ik ineens een leverafspraak voor eind april. Dat werd toen half april. Helaas bleek de auto ondertussen niet meer in NL maar naar Zweden verscheept en mag ik nu dus wachten op de volgende lading.

Ik zal morgen weer eens gaan bellen.
 
1 april besteld (m3 LR, Black met sportvelgen).
Ook hier nog niks vernomen... iedereen om mij heen hebben een VIN maar ik niet.
Ik heb vandaag gebeld en mijn VIN blijkt geen VIN te zijn... Het feit dat er een VIN staat wil helaas niet zeggen dat dat zo is. Mogelijk dat mijn standaard zwart/AWD M3 wel op de boot staat, maar kan ook van niet. De vriendelijke medewerker, die ook niet meer weet dan wij kan alleen met zekerheid zeggen dat hij wel of niet geleverd wordt ;-).
Nog meer geduld dus.
En dan maar weer Confusius citeren; “ Als iets er uit ziet als een VIN en het is een VIN, dan wil dat niet zeggen dat het een VIN is” .
 
Vanmorgen contact gehad met de delivery afdeling en heb mijn VIN ontvangen (319XXX).
Ze konden niet aangeven of mijn auto HW3.0 heeft :-(
Wel konden zij me vertellen dat de productie datum 07-04-2019 was.

Heb gezocht maar kan nog nergens de opties achterhalen op basis van een VIN om te checken of mijn auto voorzien is van APH4 in plaats van de APH3 (HW2.5)

Iemand nog een idee?
 
Vanmorgen contact gehad met de delivery afdeling en heb mijn VIN ontvangen (319XXX).
Ze konden niet aangeven of mijn auto HW3.0 heeft :-(
Wel konden zij me vertellen dat de productie datum 07-04-2019 was.

Heb gezocht maar kan nog nergens de opties achterhalen op basis van een VIN om te checken of mijn auto voorzien is van APH4 in plaats van de APH3 (HW2.5)

Iemand nog een idee?
Hoe kom je in contact met hun ?
 
Heb gezocht maar kan nog nergens de opties achterhalen op basis van een VIN om te checken of mijn auto voorzien is van APH4 in plaats van de APH3 (HW2.5)

Iemand nog een idee?
Het is al vaker geschreven: waarom maak je je zo druk over hardware 2,5 of 3? Als je FSD hebt besteld krijg je van zelf een upgrade en als je geen FSD hebt besteld, heb je er niet zo veel (of niets) aan. Natuurlijk als je FSD hebt besteld, betekent het een extra service bezoek voor de omwisseling, maar ik ben bang dat je toch nog wel eens bij een service center staat of een ranger aan huis krijgt.
Onzekere is als je nu geen FSD hebt besteld en je dat later wilt toevoegen dan weet je niet wat je moet betalen. Maar ja dat weet je bij Tesla toch niet.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB and Tozz
Morning Cornelia vaart lekker door. Ligt nu boven Normandië en komt morgen vroeg in de ochtend aan. Waar een mens zich mee bezig kan houden o_Oo_O En dan sta ik nog bekend als een geduldig type..
MORNING CORNELIA Current Position (Vehicles Carrier, MMSI: 355924000, IMO: 9519145) - MyShipTracking

Morning Cornelia is zojuist aangekomen:

Port: Zeebrugge
Arrival: 2019-05-08 09:21 LT

Vessel details for: MORNING CORNELIA (Vehicles Carrier) - IMO 9519145, MMSI 355924000, Call Sign 3FFU2 Registered in Panama | AIS Marine Traffic
 
Zoj
Inderdaad, wel apart! Moet wel zeggen dat actief met Tesla bellen wel een soort van extra druk op de ketel zet heb ik het idee.

Ik heb vanochtend ook weer gebeld (3e keer inmiddels). Meneer kon mij zoals gewoonlijk niks nuttigs vertellen, wat mij wel verbaasd aangezien sommige hier wel fatsoenlijk worden geïnformeerd. Gewoon afwachten en je hoort het vanzelf.

nu ~2 dagen uitladen. Ik hoop dat er nog VIN's worden gekoppeld aan bestellingen.