Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Berichten hier werken aanstekelijk dus toch ook maar gebeld. Uiterst vriendelijk maar geen nieuws te melden. Alles staat goed, nu wachten op koppeling vin. Kan deze boot zijn of volgende, of die daarna... we zien wel!
 
Berichten hier werken aanstekelijk dus toch ook maar gebeld. Uiterst vriendelijk maar geen nieuws te melden. Alles staat goed, nu wachten op koppeling vin. Kan deze boot zijn of volgende, of die daarna... we zien wel!
Ik heb gemerkt dat bellen niet helpt bij mij. Als er meer bekend is wordt er wel vanzelf een VIN gekoppeld. Dus keep your fingers crossed, meer kan je niet doen ;)
 
Ik heb gemerkt dat bellen niet helpt bij mij. Als er meer bekend is wordt er wel vanzelf een VIN gekoppeld. Dus keep your fingers crossed, meer kan je niet doen ;)

Hier ook. Had delvery gemaild: "Bedankt voor uw mail, helaas nog niet bekend. Zodra er een VIN is gekoppeld hoort u van ons.". Dat is het dan ook. Ik snap dat ook wel, als ze niets in de computer kunnen zien dan houdt het al gauw op.
 
Ik heb maandag een vin nummer gehad. Betekent dat dan per definitie dat hij op deze boot staat?
Of op de volgende o_O
Serieus: er zijn twee boten onderweg naar Europa: de Morning Cornelia is vanmorgen aangemeerd in Zeebrugge. Die VIN's zijn waarschijnlijk allemaal wel gekoppeld. Levering volgende week?
De volgende boot is de Nocc Oceanic aankomst 22 of 23 mei. Het kan zijn dat ze nu begonnen zijn om die VIN's te koppelen. Mijn gok is dat je VIN op de Cornelia staat, dus dan kan het hard gaan. Succes.
 
Volgens de meneer van Tesla die ik sprak waren nog niet alle VIN's op 'de boot die deze week aankomt' gekoppeld. Ik kan mij zo voorstellen dat dit gewoon de Morning Cornelia is, er komt immers verder geen boot aan deze week.
 
Toch wel een wonderlijk proces dat koppelen van vin nummers aan bestellingen. Gebeurt in de VS begreep ik, gebruiken ze daar een gokautomaat voor? Lijkt zo weinig logica in te zitten...

Inmiddels lijkt het daar wel op. Beloofde levering in Maart is niet gehaald evenals April niet gehaald is. En wss voeg ik daar Mei ook aan toe. Ik vind het maar een gekke gang van zaken bij een auto van €70.000,- daarbij is de gehele communicatie wss nog waardelozer dan dat je bij Dacia of Lada een auto zou kopen. Werkelijk iedereen die je bij delivery aan de lijn krijgt verteld weer wat anders. En inmiddels als je belt lijkt het erop dat ze je zo snel mogelijk willen lozen door te zeggen "alles is in orde", "we wachten nu op koppelen van VIN", "we nemen contact met u op als het zover is".
 
  • Like
Reactions: Tuhhje
Inmiddels lijkt het daar wel op. Beloofde levering in Maart is niet gehaald evenals April niet gehaald is. En wss voeg ik daar Mei ook aan toe. Ik vind het maar een gekke gang van zaken bij een auto van €70.000,- daarbij is de gehele communicatie wss nog waardelozer dan dat je bij Dacia of Lada een auto zou kopen. Werkelijk iedereen die je bij delivery aan de lijn krijgt verteld weer wat anders. En inmiddels als je belt lijkt het erop dat ze je zo snel mogelijk willen lozen door te zeggen "alles is in orde", "we wachten nu op koppelen van VIN", "we nemen contact met u op als het zover is".

zeker vreemd... de Tesla site zegt gewoon Levering Mei. Dus ik ga daar nu gewoon vanuit, als je vandaag besteld wordt de auto in Mei geleverd. Dat staat op de site dus neem aan dat ze dat gewoon na moeten komen haha
 
Berichten hier werken aanstekelijk dus toch ook maar gebeld. Uiterst vriendelijk maar geen nieuws te melden. Alles staat goed, nu wachten op koppeling vin. Kan deze boot zijn of volgende, of die daarna... we zien wel!
Inmiddels lijkt het daar wel op. Beloofde levering in Maart is niet gehaald evenals April niet gehaald is. En wss voeg ik daar Mei ook aan toe. Ik vind het maar een gekke gang van zaken bij een auto van €70.000,- daarbij is de gehele communicatie wss nog waardelozer dan dat je bij Dacia of Lada een auto zou kopen. Werkelijk iedereen die je bij delivery aan de lijn krijgt verteld weer wat anders. En inmiddels als je belt lijkt het erop dat ze je zo snel mogelijk willen lozen door te zeggen "alles is in orde", "we wachten nu op koppelen van VIN", "we nemen contact met u op als het zover is".
Bij mij ook zo verlopen: beloofde aflevering in maart werd april en april werd mei en mei lijkt nu ook al onwaarschijnlijk te worden.
Vanuit Tesla nog immer " Im westen nicht neues"
Advies is wachten(wat anders?) Afbestellen lijkt een steeds serieuzere optie te worden. Zit dan wel met een teslapaal op mijn terrein als een immer treiterende herinnering aan het model 3 debacle..
Goed, ik zal niet direct handelen in deze emotie, maar ik raak Tesla wel een beetje zat en merk dat ik ondertussen naar een andere samenstelling van mijn "wagenpark" kijk
 
Bij mij ook zo verlopen: beloofde aflevering in maart werd april en april werd mei en mei lijkt nu ook al onwaarschijnlijk te worden.
Vanuit Tesla nog immer " Im westen nicht neues"
Advies is wachten(wat anders?) Afbestellen lijkt een steeds serieuzere optie te worden. Zit dan wel met een teslapaal op mijn terrein als een immer treiterende herinnering aan het model 3 debacle..
Goed, ik zal niet direct handelen in deze emotie, maar ik raak Tesla wel een beetje zat en merk dat ik ondertussen naar een andere samenstelling van mijn "wagenpark" kijk

Kan je geen compensatie vragen, op YT al verschillende filmpjes gezien van mensen die iets soortgelijks meemaakten en daarvoor aardig gecompenseerd werden met bvb setje banden, TWC.
 
Heb gisteren ook nog een keer (zinloos) gebeld, waarbij ik netjes antwoord kreeg dat er niks bekend was.

Ik zit er een beetje dubbel in. Als ze toen ik in februari bestelde (via de LM) hadden gezegd: komt in juni, dan had ik dat niet gek gevonden. Maar nu ik eerst een afleverafspraak heb gehad voor 15 april die op het allerlaatste moment is afgezegd voelt het wel heel anders, vooral omdat ze nu totaal niet aan kunnen geven wanneer dan.