Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Nou, dat is grappig. Vanavond zag ik in mijn account een eindfactuur staan :)

24 april besteld: M3, LR AWD, 18inch, Midnight Silver Metallic, met trekhaak (bijbesteld op de dag van bekendmaking)

Aflevering in Groningen!

Na bericht hierboven dacht ik, ik ga ook even in account kijken....

Staat er een creditfactuur (22-5) voor het hele bedrag, met als referentiefactuur de eindfactuur van 17-5 :eek:
 
Hier ook een leverdatum! 4 juni om 11 uur. 15 april de AWD besteld.
Op de factuur staat nog een week eerder als leverdatum, dus ga morgen toch eens heel lief vragen of 1 week eerder niet nog tot de mogelijkheden hoort. Die extra vrije dag de donderdag erna is wel een hele mooie dag om even van de auto te genieten namelijk ;)
 
Iemand hier toevallig de volgende configuratie besteld en al iets te horen gekregen?

Wit ext.
Wit int.
19" velgen
Geen FSD
16 april besteld

Hier exact dezelfde configuratie besteld op dezelfde dag, ook 16 april. Nog niets gehoord van Tesla. Vandaag gebeld en de medewerker had net te horen gekregen dat ze de komende dagen weer een batch gaan koppelen. Weet niet wat ik er van moet geloven. Fingers crossed .
 
17 maart besteld, LR AWD rood, zwart interieur, standaard velgen.
19 maart factuur met VIN en via email een kenteken.
21 maart AP en FSD er bij besteld.
Afhalen 30 maart.
29 maart, afspraak afgezegd: auto staat nog in San Fransisco (?).
Met wat druk, deze auto aan mn bestelling gekoppeld gehouden, want lage fiscale waarde (na de 6% prijsdaling en voor de 3% stijging en excl. AP en FSD.)
Toen de Cornelia ging varen bevestiging dat mijn auto er op stond.
Vandaag 22 mei levering. Helaas ben ik op vakantie, maar auto moest afgehaald worden.
Dus ik heb twee vrienden (klassieke Porsche fanaten) kennis laten maken met een elektrische auto. Beiden zijn weggeblazen.
Volgens hen was er niets aan te merken op de auto en na een uurtje verscheen hij naast de Model S in de app.
Nu nog een paar weken wachten voor ik er zelf in kan rijden.

Eind goed, al goed.
Twee maanden leveringstijd is heel netjes.
Hadden ze dat nou meteen gezegd, dan was ik rustig gaan wachten, nu was het toch een beetje een nare ervaring door al die rommelige informatie en die prijswijzigingen.
Dus voor alle wachtenden, reken nou gewoon op drie maanden en laat je niet gek maken door die paar figuren hier op het forum die een week na de bestelling rijden. Dat zijn de uitzonderingen.
Ga ook niet te vaak bellen, want mijn ervaring is dat het echt niets helpt, het maakt je alleen onrustig en houdt de jongens en meisjes bij delivery van het echte werk.
Tenzij je weinig voorkeur hebt voor de uitvoering, dan kun je proberen of ze nog wat in de pijpleiding hebben waarvoor geen bestelling is.
Relax, het komt echt goed.
 
  • Like
  • Love
Reactions: gelden and beJels
Goed om te zien dat er velen zijn met een (zeer) korte levertijd.
Ik had vandaag even hoop dat ik ook wat zou horen.
Niets nog, geen enkel nieuws.
Besteld 9/1 gewijzigd naar een performance in februari.
Misschien moet ik het maar annuleren en het over een paar jaar nog eens proberen(MY) als Tesla dan nog bestaat......
 
Ik wil niet vervelend zijn maar zou er inmiddels niet op basis van bestellingen geproduceerd moeten worden? Je kunt natuurlijk wel blijven gokken wat er geleverd moet worden maar dat loopt toch een keer spaak.

Als ik lees dat er mensen zijn die in januari al besteld hebben lijkt me toch dat er inmiddels geleverd zou moeten worden? Ik kan niet zonder auto en wil bij bestelling weten wanneer er geleverd wordt.