Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook een leverdatum! 4 juni om 11 uur. 15 april de AWD besteld.
Op de factuur staat nog een week eerder als leverdatum, dus ga morgen toch eens heel lief vragen of 1 week eerder niet nog tot de mogelijkheden hoort. Die extra vrije dag de donderdag erna is wel een hele mooie dag om even van de auto te genieten namelijk ;)
Gefeliciteerd. Klopt jouw signature nog atlijd? Ik vraag het omdat ik dezelfde config op 12 feb heb besteld en nog niks heb gehoord van de vrienden bij Tesla.
 
Gefeliciteerd. Klopt jouw signature nog atlijd? Ik vraag het omdat ik dezelfde config op 12 feb heb besteld en nog niks heb gehoord van de vrienden bij Tesla.
Mijn signature klopt nog steeds inderdaad. Er kan ook nog verschil in zitten dat jij via een leasemaatschappij gekocht hebt en ik niet bijv?

Ik heb wel meermaals met Tesla gebeld. Er zijn bij mij namelijk meerdere dingen niet goed gegaan waar ik zelf achter moest komen door te bellen. Heb persoonlijk het gevoel dat als ik niet gebeld had, dat het allemaal veel langer stil had gelegen. Dus het bellen heeft er niet voor gezorgd dat ze sneller zouden werken, maar wel dat andere foutent ontdekt werden en hersteld werden, in plaats van dat mijn bestelling ergens in het luchtledige zweefde.
 
Die trekhaak heeft het 'm gedaan: Tesla had nogal veel van die auto's op de boot nog zelfs voordat de optie kon besteld worden. Niet verrrassend dat ze niet allemaal toegekend waren aan bestaande bestellingen (aangezien niemand wist dat een trekhaak zelfs mogelijk was!)
 
Die trekhaak heeft het 'm gedaan: Tesla had nogal veel van die auto's op de boot nog zelfs voordat de optie kon besteld worden. Niet verrrassend dat ze niet allemaal toegekend waren aan bestaande bestellingen (aangezien niemand wist dat een trekhaak zelfs mogelijk was!)
Ga morgen maar eens bellen, ik bestel die trekhaak er wel bij, dan kan ik dus wellicht snel rijden....
 
  • Like
Reactions: Janus00
Die trekhaak heeft het 'm gedaan: Tesla had nogal veel van die auto's op de boot nog zelfs voordat de optie kon besteld worden. Niet verrrassend dat ze niet allemaal toegekend waren aan bestaande bestellingen (aangezien niemand wist dat een trekhaak zelfs mogelijk was!)
Dat zou zomaar kunnen. Mijn auto heeft wel duidelijk een tijdje ergens stil gestaan want zat stof in de kieren waar je niet goed bij komt.
Weet iemand hoe ik er achter kom wanneer hij geproduceerd is en of er AP HW3 op zit? Op de sticker in de deur staat niks wat op een datum lijkt.
 
Vanochtend mij Model 3 afgehaald. Wat een geweldige auto! :D

15 mei besteld, 16 mei omgezet naar RWD en dus 24 mei afgehaald. Had ik bij bestellen totaal niet verwacht maar ben er wel erg blij mee.

Uitvoering: Model 3 LR RWD, Blauw, Zwart, 18", AP inclusief en een trekhaak.

Toch bijzonder dit...Ik heb 7 mei besteld.... Zelfde configuratie... Nog niets vernomen qua levering.

Jules
 
Vrijdag was onze afspraak, maar begon niet zo goed : gigantische file onderweg : vrachtwagen met varkens gekanteld in Brugge. Na een uur aanschuiven kwam de ambulance doorrijden, waarschijnlijk om het grootste varken op te halen.
Ondanks een uur vertraging, warm onthaal, korte uitleg en nog wat schoonheidsfoutjes wegpolieren. Op dit forum al gelezen dat we de perfectie niet mochten verwachten, dus geen drama.
Inruil van de oude wagen (nieuwe Jag XF) mooi geregeld.
De miserie met de varkens was al vergeten na de eerste 100 meter rijden met onze M3. Wat een sublieme ervaring, dit is de max !