Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Neen, 12 april was de cutover naar HW3. Ik heb trouwens 340xxx en nog HW2.5.

Maakt trouwens geen zier uit. Als je FSD bestelt wordt de HW-computer vervangen eens de software die HW3 nodig heeft uitkomt.

@sixela Mag ik vragen op welke boot stond jouw auto (vin 340xxx met HW2.5) stond? Op de Cornelia of op de Nocc?

Nb. Ik lees in de Amerikaanse "draadjes" dat de vin's niet sequentieel worden uitgegeven zodat productie aantallen niet af te leiden zijn op basis van laatste geproduceerde vin.
 
@sixela Mag ik vragen op welke boot stond jouw auto (vin 340xxx met HW2.5) stond? Op de Cornelia of op de Nocc?

Nb. Ik lees in de Amerikaanse "draadjes" dat de vin's niet sequentieel worden uitgegeven zodat productie aantallen niet af te leiden zijn op basis van laatste geproduceerde vin.

Klopt. Ik zat op de Morning Cornelia; als je een wagen van de NOCC Oceanic hebt dan heb je HW3.

't Is allemaal goed uit te vissen eens je de wagen hebt. Drie plastic houders even op "open" zetten boven de voeten van de passagier onder het handschoenkastje, en dan even het paneel zachtjes naar beneden houden om even binnen te piepen:

HW3.jpg


En dan even naar https://epc.teslamotors.com/#/systemGroups/73342 (ga eerst naar "General Public", en verander dan rechtsboven onder "account management" van land, en geef dan de URL weer in).

1483112-01-C is een originele HW2.5 (de S1-C is een spare).
1462554-01-H en 1462554-S1-H zijn HW3.0.