Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt. Ik zat op de Morning Cornelia; als je een wagen van de NOCC Oceanic hebt dan heb je HW3.

't Is allemaal goed uit te vissen eens je de wagen hebt. Drie plastic houders even op "open" zetten boven de voeten van de passagier onder het handschoenkastje, en dan even het paneel zachtjes naar beneden houden om even binnen te piepen:

View attachment 412679

En dan even naar https://epc.teslamotors.com/#/systemGroups/73342 (ga eerst naar "General Public", en verander dan rechtsboven onder "account management" van land, en geef dan de URL weer in).

1483112-01-C is een originele HW2.5 (de S1-C is een spare).
1462554-01-H en 1462554-S1-H zijn HW3.0.

cool thnx @sixela , daar ga ik volgende week eens even neuzen :D van de medewerker begreep ik dat mijn auto 20 april geproduceerd is (VIN 336xxx). Maar kreeg een kenteken met XT-1xx-x wat 28 maart uitgegeven is. Kan een kenteken al worden uitgegeven als een auto nog niet af is? :rolleyes:
 
cool thnx @sixela , daar ga ik volgende week eens even neuzen :D van de medewerker begreep ik dat mijn auto 20 april geproduceerd is (VIN 336xxx). Maar kreeg een kenteken met XT-1xx-x wat 28 maart uitgegeven is. Kan een kenteken al worden uitgegeven als een auto nog niet af is? :rolleyes:

Precies ;)
Voor dit hele topic kan je eigenlijk stellen dat alles wat Tesla zegt met een bootlading zout genomen moet worden. Ik heb al zoveel beloftes en "informatie" gehad, maar de ervaringen leren gewoon dan men maar gewoon wat lult om van gesprek af te zijn. De meesten die je aan lijn krijgt hebben een levendige fantasie en acteren geloofwaardig overigens ;) en ik heb ook de indruk dat ze het nog niet eens slecht met je voor hebben ook.....

Kortom, je weet niks tot je een auto hebt, alles daarvoor is pure speculatie
 
Mijn everaring is dat niet, maar dat ligt waarschijnlijk aan de persoon die ik het meest aan de lijn heb. Wat ik wel merkte (bij andere personen) is dat je soms een eerlijk antwoord krijgt dat men het lokaal niet weet, en pas als je gaat doorvragen om meer informatie krijg je "een gokje" (waar je eigenlijk niets mee bent).
 
Gisteren een mail ontvangen met de optie om een trekhaak toe te voegen aan mijn bestelling. Hebben meer mensen deze mail gehad?
Besloten dit uiteindelijk wel te doen. Dit was nog geen optie toen ik hem bestelde. Het zal vast invloed hebben op de levering, maar je weet nooit of dit ten gunste of ten ongunste is. We gaan het zien ;)

Config: LR AWD wit/wit 19 inch en dan nu met trekhaak (unicorn onder de unicorns of toch niet?), besteldatum 16/4, wijziging 27/5
 
Ik mag, zoals het er nu uit ziet, a.s. vrijdag mijn LR AWD Black on Black ophalen. Verzekering is al geregeld dus instappen en wegrijden. Daarna nog een console wrap doen, screenprotector en wat andere kleinere dingetjes aan de binnenkant. Dan volgende week (zoals ik nu in mijn agenda kijk) een volledige Satin Black wrap eromheen. Kan niet wachten!
 
Ik mag, zoals het er nu uit ziet, a.s. vrijdag mijn LR AWD Black on Black ophalen. Verzekering is al geregeld dus instappen en wegrijden. Daarna nog een console wrap doen, screenprotector en wat andere kleinere dingetjes aan de binnenkant. Dan volgende week (zoals ik nu in mijn agenda kijk) een volledige Satin Black wrap eromheen. Kan niet wachten!
Hoe lang van te voren heb jij je kenteken ontvangen, en via welke weg?
 
Ik had vorige week contact om de aflevering te verplaatsen. Kenteken was nog niet bekend en toen werd mij verteld om afgelopen maandag voor de zekerheid te bellen. Dat gedaan en kentekens waren bekend.
Ah top! Dan ga ik morgen ook even bellen. Wil liever ook de verzekering zo vroeg mogelijk geregeld hebben. Mijn levering staat volgende week dinsdag gepland (als alles goed gaat uiteraard)
 
Last edited:
Ik mag, zoals het er nu uit ziet, a.s. vrijdag mijn LR AWD Black on Black ophalen. Verzekering is al geregeld dus instappen en wegrijden. Daarna nog een console wrap doen, screenprotector en wat andere kleinere dingetjes aan de binnenkant. Dan volgende week (zoals ik nu in mijn agenda kijk) een volledige Satin Black wrap eromheen. Kan niet wachten!
Hier ook, maar nog geen kenteken.
 
Hier ook, maar nog geen kenteken.
Mag de 3 ook vrijdag ophalen. Kenteken is sinds verleden woensdag al bekend. Rij gelijk door naar mijn velgenboer om de velg Monaco GP6 19 inch er onder te laten zetten. Daarnaast al thuis liggen wrap console, screenprotector, geluidisolerend dakrubber, betere deur- en trunkverlichting, deurknoplabels, pasjehouder voor keycard, usbhub en nog paar dingen
 
  • Like
Reactions: TESJay
Mag de 3 ook vrijdag ophalen. Kenteken is sinds verleden woensdag al bekend. Rij gelijk door naar mijn velgenboer om de velg Monaco GP6 19 inch er onder te laten zetten. Daarnaast al thuis liggen wrap console, screenprotector, geluidisolerend dakrubber, betere deur- en trunkverlichting, deurknoplabels, pasjehouder voor keycard, usbhub en nog paar dingen
Hoe laat mag je vrijdag? Misschien zelfde tijdstip als mij.