Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag om 14:30 mijn Model 3 opgehaald. Auto rijdt heerlijk maar Tesla Eindhoven mag wat dingen gaan oplossen: sleep oog ontbreekt, schade bij kofferbak buitenkant, schade links achter bumper. Auto was overigens vrij vies van binnen. Blijkbaar toch nog niet van het juiste niveau. Maar de rij eigenschappen maken veel goed maar moet wel opgelost worden.
Doen ze ook aan op zondag ophalen? Zou mij goed uitkomen namelijk.

Mijn M3 staat al een tijdje in Zeebrugge. Contact gehad met delivery. Die zeiden dat er nog geen “automatisch ingeplande datum” toegewezen was. Ze kon wel handmatig een datum inplannen, maar niet garanderen dat de auto dan ook in Tilburg zou staan (en daarmee zou de afspraak gecancelled worden).

Iemand van jullie zoiets meegemaakt? Gewoon wachten tot ik een datum krijg, of zelf maar iets laten inplannen?
 
Doen ze ook aan op zondag ophalen? Zou mij goed uitkomen namelijk.

Mijn M3 staat al een tijdje in Zeebrugge. Contact gehad met delivery. Die zeiden dat er nog geen “automatisch ingeplande datum” toegewezen was. Ze kon wel handmatig een datum inplannen, maar niet garanderen dat de auto dan ook in Tilburg zou staan (en daarmee zou de afspraak gecancelled worden).

Iemand van jullie zoiets meegemaakt? Gewoon wachten tot ik een datum krijg, of zelf maar iets laten inplannen?
Een afspraak laten noteren heeft m.i. Geen nut. Delivery heeft geen enkele invloed op het vervoer van Zeebrugge naar Tilburg of Groningen. Normaal hebben ze wel een datum waarop het vervoer gepland is. Dat staat dan ook in je account. Maar als die datum er (nog) niet is, moet je gewoon wachten. Anders ga je toch allerlei zaken plannen, zoals: agenda vrijhouden, evt. Inruil van oude auto, verzekering enz. Niet doen dus, wordt je allen maar onrustig van.
 
Een afspraak laten noteren heeft m.i. Geen nut. Delivery heeft geen enkele invloed op het vervoer van Zeebrugge naar Tilburg of Groningen. Normaal hebben ze wel een datum waarop het vervoer gepland is. Dat staat dan ook in je account. Maar als die datum er (nog) niet is, moet je gewoon wachten. Anders ga je toch allerlei zaken plannen, zoals: agenda vrijhouden, evt. Inruil van oude auto, verzekering enz. Niet doen dus, wordt je allen maar onrustig van.

Bedankt voor de tip. Dan wachten we geduldig nog eventjes.. : )
Ivm einde kwartaal push ga ik er vanuit dat ze deze maand gaan leveren.
 
Een afspraak laten noteren heeft m.i. Geen nut. Delivery heeft geen enkele invloed op het vervoer van Zeebrugge naar Tilburg of Groningen. Normaal hebben ze wel een datum waarop het vervoer gepland is. Dat staat dan ook in je account. Maar als die datum er (nog) niet is, moet je gewoon wachten. Anders ga je toch allerlei zaken plannen, zoals: agenda vrijhouden, evt. Inruil van oude auto, verzekering enz. Niet doen dus, wordt je allen maar onrustig van.

Ik ben toch wel onrustig
 
Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.
 
Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.

De vertraging zit meestal niet bij de leasemaatschappij, als je een RN nummer en tesla-account hebt gehad op je zakelijke mail, is de bestelling bij Tesla binnen.
Mijn ervaring was een hoop beloftes en random informatie, elke keer weer anders. Laatste info was dat ik op een bepaalde boot zou staan en die was nog onderweg en toen kon ik toch ineens auto komen afhalen. Waarschijnlijk afbesteller of 'over'. Was wel nieuw 11km op teller en niet ingeschreven geweest, gelukkig geen terugbrenger ;-)

Maar ja, er komen zat boten aan momenteel. Je zal vast wel bij de Q2 rush zitten, ze willen alles wat verkocht is voor eind juni de deur uit hebben....

De eerste 2 dagen van juni stond op de website nog 'levering in mei' ..(inmiddels aangepast).. Dat zegt genoeg ;-)
 
Ik denk dat je eind Juni je auto krijgt. Worst case 2e week July. Mits je inderdaad snel je RN en tesla account had. Anders loopt er iets mis.

Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.
 
Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.

Zelfde config besteld, zij het 16 april. Ook nog niets gehoord. Vrees dat 19inch en wit interieur zeldzaam en moeilijk leverbaar is. In UK momenteel is het witte interieur niet te bestellen: Tesla Model 3 Long Range dropped in UK
Afgelopen week heb ik nog wel een trekhaak toegevoegd. Of dit positief of negatief uitpakt wb levering geen idee. Tis maar net wat r op de boot/boten staat. We gaan het zien of hij op 1 vd 3 boten zit die deze maand aankomen.
 
De vertraging zit meestal niet bij de leasemaatschappij, als je een RN nummer en tesla-account hebt gehad op je zakelijke mail, is de bestelling bij Tesla binnen.
Mijn ervaring was een hoop beloftes en random informatie, elke keer weer anders. Laatste info was dat ik op een bepaalde boot zou staan en die was nog onderweg en toen kon ik toch ineens auto komen afhalen. Waarschijnlijk afbesteller of 'over'. Was wel nieuw 11km op teller en niet ingeschreven geweest, gelukkig geen terugbrenger ;-)

Maar ja, er komen zat boten aan momenteel. Je zal vast wel bij de Q2 rush zitten, ze willen alles wat verkocht is voor eind juni de deur uit hebben....

De eerste 2 dagen van juni stond op de website nog 'levering in mei' ..(inmiddels aangepast).. Dat zegt genoeg ;-)
Ik heb een rn nummer en een account, nog even afwachten dus...
 
Zelfde config besteld, zij het 16 april. Ook nog niets gehoord. Vrees dat 19inch en wit interieur zeldzaam en moeilijk leverbaar is. In UK momenteel is het witte interieur niet te bestellen: Tesla Model 3 Long Range dropped in UK
Afgelopen week heb ik nog wel een trekhaak toegevoegd. Of dit positief of negatief uitpakt wb levering geen idee. Tis maar net wat r op de boot/boten staat. We gaan het zien of hij op 1 vd 3 boten zit die deze maand aankomen.
Het zal idd de combi interieur en velgen zijn waardoor het langer op zich laat wachten.
Hoe heb je die trekhaak toe laten voegen?
 
Ben even benieuwd wie er ook al vanaf maart of zelfs langer in afwachting is van levering.
Begin maart bestelling gedaan via lm van:
-M3 long range awd
-Wit exterieur
-Zwart wit interieur
-19 inch

Sinds die geen geen enkele reactie vernomen omtrent levering. Ook aan de telefoon geen concrete datum.

Ik zit ook nog te wachten. Niet zo'n speciale config (LR AWD/zwart/zwart/Aero), en heb ook besteld in maart. Wie weet staat ie misschien op de volgende boot.
 
Went vanzelf, je hebt toch geen keus ;)
Wacht maar tot je een service-afspraak wilt inplannen of FSD wilt aankopen ofzo.... Paar maanden bellen/mailen zonder resultaat is niks bij Tesla. Gelukkig zijn het gave auto's maar bij iedere andere fabrikant had ik 'm al teruggebracht (door de voorpui .... 'per ongeluk')....

Ik denk het ook haha.. Vandaag maar eens bellen naar Tesla tilburg.. Goed excuus om te upgraden naar de 19inch en trekhaak mochten ze die nog hebben staan daar ;-).. Anders.. Geduld kweken haha
 
Als je de trekhaak erbij besteld komt hij dan ook in het lijstje met opties te staan? Bij mij namelijk niet, maar er zit ook een leasemaatschappij tussen die zeggen het wel besteld te hebben. Ik heb afgelopen vrijdag tesla geprobeerd te bellen, maar de verbinding werd na een half uur wachten verbroken.
 
Als je de trekhaak erbij besteld komt hij dan ook in het lijstje met opties te staan? Bij mij namelijk niet, maar er zit ook een leasemaatschappij tussen die zeggen het wel besteld te hebben. Ik heb afgelopen vrijdag tesla geprobeerd te bellen, maar de verbinding werd na een half uur wachten verbroken.

Dat probleem had ik dus ook, ik werd iets na de middag gebeld dat mijn levering waarschijnlijk niet door zou gaan a.s. woensdag (Tilburg). Daarna een aantal keer proberen te bellen maar de verbinding werd tot op 4x achtereenvolgens verbroken.. Zelfs de terugbel optie nog geprobeerd maar zit nu nog steeds te wachten op het terugbel moment ;-). Naar mijn weten moet die optie er dan wel bij komen te staan als je de wijziging hebt doorgevoerd. Echter weet ik het niet zeker, aangezien dit mijn eerste Tesla bestelling ooit is ^^ (hopefully not the last haha)
 
zijn inderdaad niet te bereiken atm... ruim 25 min in de wacht gestaan. Heb nu zelf opgehangen :)
Ik kan mijn account niet volledig invullen omdat ik per ongeluk heb aangegeven dat ik een auto wil inruilen (nu moet ik daar allemaal gegevens over invullen.. zucht)