Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind ook geen VIN in de broncode, terwijl ik de auto graag deze maand wil hebben omdat mijn boekjaar in juni afloopt en ik die volledige jaarafschrijving nog in kosten wil...

LR RWD, blauw, 18", zwart interieur, AP+FSD en besteld op 26 april.
 
Misschien is dit “trucje” niet betrouwbaar? Ben zelf namelijk best verbaasd dat ik een vin heb terwijl de auto pas 31 mei door Tesla is verwerkt (wel 14 mei al besteld vanuit lease..)

Ik zie ook helemaal niks anders op mijn account dan de zin “we are drafting up your contracts”

In de sourcecode zie ik wel een VIN staan en het SeC gaf aan levering medio 20jun. Zou allemaal mooi zijn maar ik hou nog even een slag om de arm ^^
 
Nope. Bron pagina gechecked. Voor config, zie mijn signature.
Wat er misgegaan is zou het volgende kunnen zijn:
Begin april besteld door Leasemij
Leasemij niet alert geweest op ontbreken bevestiging of administratieve bende bij Tesla
Pas halverwege mei contact geweest en kreeg ik een welkomstmail, account en bestelnummer...
 
Misschien is dit “trucje” niet betrouwbaar? Ben zelf namelijk best verbaasd dat ik een vin heb terwijl de auto pas 31 mei door Tesla is verwerkt (wel 14 mei al besteld vanuit lease..)

Ik zie ook helemaal niks anders op mijn account dan de zin “we are drafting up your contracts”

In de sourcecode zie ik wel een VIN staan en het SeC gaf aan levering medio 20jun. Zou allemaal mooi zijn maar ik hou nog even een slag om de arm ^^

Ik heb 22 mei besteld en had 23 mei al een VIN gekoppeld.
Hoop op deze week uitlevering van de Tesla :)
 
Ik zit hier te wachten op een waarde aanpassing... sorry effe vuur spuwen ! Krijg wel netjes een aflever mail maar de waarde van de auto klopt niet met de bestelling. Ongelofelijk ! Nu al een week op tesla aan het wachten om de fiscale waarde aan te passen ! Maar mijn afleverafspraak 7-6 14:30 wordt wel krap zo !
 
Als het VIN nummer niet op de bijgevoegde documenten staan, kun je de volgende stappen volgen om het VIN nummer te vinden;
1. ga naar Electric Cars, Solar Panels & Clean Energy Storage | Tesla
2. klik op ' Tesla account'
3. klik op ' Beheren'
4. rechter muis klik - 'view page source' (Windows/IOS kan dat verschillend zijn) om de code achter het scherm te tonen in je browser.
5. zoek op ' 5Y' (5 => Country assembly = US & Y => Tesla) en je kunt in de code lezen wat je VIN nummer is.

Succes.

Ik zie geen knop "Beheren" in mijn account? Alleen Home, Account en Afmelden. Als ik op Home of Account klik zie ik daar geen knop op de pagina die zegt beheren.
 
Ik zie geen knop "Beheren" in mijn account? Alleen Home, Account en Afmelden. Als ik op Home of Account klik zie ik daar geen knop op de pagina die zegt beheren.

Als je op Home klikt zie je dan niet je auot staan met een knop beheren ernaast?

upload_2019-6-4_10-33-55.png
 
Mijn Model 3 (LR AWD Blauw 19" + AP) mag van de leasemaatschappij pas sinds 31 mei uitgeleverd worden i.v.m. huidige contract.

13-03-2019: Bestelling Leasemij Arval.
15-03-2019: Order doorgezet naar Tesla.
18-03-2019: Bevestigingsmail van Tesla gekregen en order zichtbaar in Tesla account.
22-03-2019: Eindfactuur (gericht aan Arval) zichtbaar in Tesla account. Daarop vernoemd een VIN (5YJ3E7EB1KF261XXX) en leveringsdatum van 29-3-2019. Welke destijds logischerwijs niet door kon gaan ivm huidig contract.

Sindsdien radiostilte. Via de browser truc nu een nieuwe VIN gevonden (5YJ3E7EB3KF320XXX). Ik wacht rustig af. Het lijkt er op dat het niet lang meer gaat duren.