Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Kan iemand die recent een wagen die van de NOCC Oceanic gekomen is heeft gekregen misschien even piepen achter de handschoenkast om de part number te zien van de Car Computer? Vier push-pullpins losmaken en even de voorkant van de plaat achter de handschoenkast even naar beneden, en even met de telefoon kiekje nemen (het etiket is namelijk vrij ver).

Voorbeeldje bij mij:

HW3.jpg
 
Last edited:
Kan iemand die recent een wagen die van de NOCC Oceanic gekomen is heeft gekregen misschien even piepen achter de handschoenkast om de part number te zien van de Car Computer? Vier push-pullpins losmaken en even de voorkant van de plaat achter de handschoenkast even naar beneden, en even met de telefoon kiekje nemen.

Ik zal dit weekend eens even kijken. Vandaag mn M3 LR AWD opgehaald in Tilburg. Wat een beest van een auto!!! Voor degene die al lang wachten: houdt vol! Het is het meer dan waard!
 
Op welke boot een bepaalde VIN zit weet geen kat in Europa. Het is wel zo dat de VINs van een bepaalde boot worden toegekend vanaf 10 dagen tot een week voor het schip arriveert in Zeebrugge (althans, zo was het in mei), dus je kunt het wel afleiden van het moment dat je de VIN toegewezen krijgt, tenzij je een wagen krijgt omdat iemand afziet van levering (en dus een wagen krijgt van een vroegere boot).
 
Op welke boot een bepaalde VIN zit weet geen kat in Europa. Het is wel zo dat de VINs van een bepaalde boot worden toegekend vanaf 10 dagen tot een week voor het schip arriveert in Zeebrugge (althans, zo was het in mei), dus je kunt het wel afleiden van het moment dat je de VIN toegewezen krijgt, tenzij je een wagen krijgt omdat iemand afziet van levering (en dus een wagen krijgt van een vroegere boot).

oke dus niet gek als men denkt dat indien je nu een VIN hebt jouw wagen op de Grand Phoenix staat die ergens vanavond in Zeebrugge aan zal komen :)
 
Op welke boot een bepaalde VIN zit weet geen kat in Europa. Het is wel zo dat de VINs van een bepaalde boot worden toegekend vanaf 10 dagen tot een week voor het schip arriveert in Zeebrugge (althans, zo was het in mei), dus je kunt het wel afleiden van het moment dat je de VIN toegewezen krijgt, tenzij je een wagen krijgt omdat iemand afziet van levering (en dus een wagen krijgt van een vroegere boot).

Ok dank voor je uitleg. Ik begrijp dan alleen niet hoe dat trucje werkt met de VIN via de broncode van de webpagina. Ik heb middels die truc mijn (waarschijnlijke?) VIN gevonden. Ik kreeg de indruk dat mensen daarmee dan kijken op welke boot de wagen waarschijnlijk staat. Dat werkt dus anders?
 
Ik heb middels die truc mijn (waarschijnlijke?) VIN gevonden. Ik kreeg de indruk dat mensen daarmee dan kijken op welke boot de wagen waarschijnlijk staat. Dat werkt dus anders?
Het blijft een gokje, en als het druk is en er een boot per week in Zeebrugge aankomt schijnt niemand aan deze kant van de plas het echt te weten (wellicht tot de wagen in Zeebrugge wordt gescand).