Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had gister gebeld naar tesla en er was dus een vin gekoppeld 32xxxxx. De salespersoon vertelde mij dat mijn auto eind juni zou geleverd zou worden. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een auto vanuit zeebrugge naar bv tilburg wordt vervoerd en klaar voor delivery is?

Zou mijn auto dan op de de boot zitten die gister is aangekomen of zou die op dan op de volgende boot zitten die rond de 22ste aankomt?
 
Nou, vandaag eindelijk de model 3 gehaald. Wat een feest machine.. Helaas eenmaal thuis nog wel 2 beschadigingen gevonden... Weet niet zo goed waar ik deze nu moet melden voor correcte afhandeling.. Morgen maar weer delivery bellen..
IMG-20190605-WA0022.jpeg
IMG_20190605_153249.jpg
IMG_20190605_145039.jpg
 
Mijn Model 3 (LR AWD Blauw 19" + AP) mag van de leasemaatschappij pas sinds 31 mei uitgeleverd worden i.v.m. huidige contract.

13-03-2019: Bestelling Leasemij Arval.
15-03-2019: Order doorgezet naar Tesla.
18-03-2019: Bevestigingsmail van Tesla gekregen en order zichtbaar in Tesla account.
22-03-2019: Eindfactuur (gericht aan Arval) zichtbaar in Tesla account. Daarop vernoemd een VIN (5YJ3E7EB1KF261XXX) en leveringsdatum van 29-3-2019. Welke destijds logischerwijs niet door kon gaan ivm huidig contract.

Sindsdien radiostilte. Via de browser truc nu een nieuwe VIN gevonden (5YJ3E7EB3KF320XXX). Ik wacht rustig af. Het lijkt er op dat het niet lang meer gaat duren.

Update
05-06-2019: Leveringafspraak zichtbaar in Tesla Account: 15-06-2019 15:30


Er zit dus beweging in de 19" modellen ;)
 
Nou, vandaag eindelijk de model 3 gehaald. Wat een feest machine.. Helaas eenmaal thuis nog wel 2 beschadigingen gevonden... Weet niet zo goed waar ik deze nu moet melden voor correcte afhandeling.. Morgen maar weer delivery bellen.. View attachment 415777 View attachment 415778 View attachment 415780

heb jij die aero doppen er direct afgehaald? Zelf gedaan?

overigens vandaag gehoord dat ik mijn LR AWD 18 inch zwart/zwart mag ophalen. De datum schikt mij totaal niet, met tesla bellen is nog niet zo'n succes geweest (2 uur in de wacht gestaan). Iemand enig idee hoe ik dit kan afhandelen/wijzigen?
 
Vandaag ook opgehaald. Redelijk wat beschadigingen. Voorbumper en zijdeur moeten denk ik opnieuw gespoten worden

Verder werkt de achteruitrij camera niet. Krijg enkel zwart beeld.

En wat afwerking dingen in het interieur.

Rijdt wel echt heerlijk. Klein glimlachje op mijn gezicht
 
ik kreeg zojuist een bericht op mijn telefoon van Tesla, mijn model 3 wordt tussen 16-30 juni geleverd in Tilburg.

Lijkt op een algemeen berichtje, neem aan dat anderen hier hem ook gehad hebben. Account geeft nog geen VIN of factuur, maar goede hoop dat het dus nog deze maand wordt
 
Ik heb zojuist een sms van Tesla ontvangen:
'Tesla update- Uw model 3 is bijna gearriveerd. Uw model 3 wordt naar verwachting geleverd tussen 17/06/2019 en 30/06/2019 in Tilburg.
Uw factuur is binnenkort beschikbaar...etc.'

Heb een SR+ midnight silver/Black/18" besteld op 12-04-2019.

Hij staat dus op de Grand Dalhia (of Phoenix, maar dat verwacht ik niet) :)
 
Ik heb zojuist een sms van Tesla ontvangen:
'Tesla update- Uw model 3 is bijna gearriveerd. Uw model 3 wordt naar verwachting geleverd tussen 17/06/2019 en 30/06/2019 in Tilburg.
Uw factuur is binnenkort beschikbaar...etc.'

Heb een SR+ midnight silver/Black/18" besteld op 12-04-2019.

Hij staat dus op de Grand Dalhia (of Phoenix, maar dat verwacht ik niet) :)

Zelfde sms gehad :)! Misschien zelfs op de Grand Phoenix? De autos zijn “bijna” gearriveerd, kan ook betekenen dat ze nog in Zeebrugge staan en naar Tilburg moeten? Geen idee hoe snel dat gaat?
Wanneer komt Dalhia aan? 10de?