Vanmorgen onze nieuwe aanwinst opgehaald. Model 3 LR RWD, pearl white.
Moeizaam voortraject. Delivery zo goed als onbereikbaar. Telefonische wachttijden slaan nergens op (1 keer geprobeerd, daarna niet eens meer aan begonnen), op mails moeizaam/niet gereageerd.
Foutieve eindfactuur gekregen (inruil verwerkt op de factuur, hadden we op privé rekening willen hebben). Uiteindelijk maar zo gelaten en anders opgelost (maar gewoon dus geen reactie op mails gekregen). Ondanks herhaalde verzoeken (wederom via email) geen kenteken en meldcode ontvangen, ook niet via sms. Maar wel een (eenzijdig gemaakte) afspraak om 10:30 dus maar gewoon gegaan (als 1 vd ruim 200 vandaag
)
Bij binnenkomst in Tilburg kenteken en meldcode ontvangen. Supersnelle aflevering (prima, we wisten het beter dan het Tesla mevrouwtje) maar de auto niet geheel vlekkeloos. De bekende zaken als een enkele vuile vinger, wat vlekjes en lijmresten en instaplijst al wat gehavend door instappers. Niet oké, maar (voor ons) niet onoverkomelijk. Verder de telefoonkabeltjes niet ontvangen. Hiervoor nog even langs SEC den Haag.
Kortom; niet geheel ontevreden, maar wat heeft Tesla nog een wereld te winnen. Er moeten toch wel echt serieuze stappen gezet gaan worden want dit gaat op termijn gewoon klanten (fans) kosten! Overigens maakt de auto alles weer goed want hij rijdt als een tiet. Je bent deze heisa zo weer vergeten
Vrouw is helemaal in haar nopjes!