Je kunt instellen dat de tesla toetert als hij op slot gaat. Niet leuk voor de buren als je ‘s nachts thuiskomt maar wel beter voor jouw gemoedsrust
Je kunt ook even omkijken om te zien of de achteruitkijkspiegels ingeklapt zijn of niet.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt instellen dat de tesla toetert als hij op slot gaat. Niet leuk voor de buren als je ‘s nachts thuiskomt maar wel beter voor jouw gemoedsrust
Je kan beter mailen... bellen moet je mazzel hebben als je binnen een uur iemand aan de lijn krijgt...Welk nummer moet je bellen als je een aflevering wilt aanpassen?
Okay, thanks, dan doe ik dat. Welk mail adres gebruik ik dan?Je kan beter mailen... bellen moet je mazzel hebben als je binnen een uur iemand aan de lijn krijgt...
Welk nummer moet je bellen als je een aflevering wilt aanpassen?
Net in Tilburg geweest en sales daar vertelde dat alle telefoonlijnen 'eruit getrokken' zijn omdat ze het niet meer aankunnen kwa telefoontjes. Bellen lijkt dus vooralsnog geen enkele zin meer te hebben. Mailen kan uiteraard wel.
Ik heb nog nooit gebeld, altijd een mail gestuurd.
Dit is echt een Tesla fenomeen, ik begrijp die mensen wel dat ze de telefoon ernaast leggen.
Je auto zal heus niet sneller geleverd worden door ze constant lastig te vallen met telefoontjes.
Laat ze gewoon hun werk doen.
Vandaag mijn M3 in ontvangst genomen. Ging soepel, op een parkeerterrein bij Golfclub in Amsterdam. Daar leveren ze er deze week 100’en uit. Het zonnetje scheen, dus het was geen straf om in een partytent het contract te tekenen en de papieren in orde te maken.
Vraag: de iPhone laadsnoertjes waren niet bijgeleverd. Volgens de Tesla-meneer doen ze dat niet meer, die moet je apart kopen in de Tesla Shop. Ik keek hem wat scheef aan, vind het weinig geloofwaardig. Weet iemand hier meer van? In de online Tesla shop vind ik ze alvast niet... Maar los daarvan vind ik het een wat merkwaardig verhaal.
De laadkabel wordt nageleverd, ze konden geen termijn noemen. Noch de procedure.
Vandaag mijn M3 in ontvangst genomen.
Vraag: de iPhone laadsnoertjes waren niet bijgeleverd. Volgens de Tesla-meneer doen ze dat niet meer, die moet je apart kopen in de Tesla Shop.
De laadkabel wordt nageleverd
Waarom? Niet iedereen heeft toch een iPhone. Je krijgt bij je iPhone toch ook geen 12v naar usb lader voor je auto.. is gewoon iets wat je zelf kan kopen wat bij je eigen telefoon hoort.
Wie weet wat het verschil in uitvoering is tussen een M3 met 1801kg of 1684kg rijklaar, beide met trekhaak en beide zelfde catalogusprijs ?
Dat heet niet uitvoering maar gewicht...117kg ;-)
Kan een verschil zijn tussen SR+ en LR. Of niet.Vraag: de iPhone laadsnoertjes waren niet bijgeleverd. Volgens de Tesla-meneer doen ze dat niet meer, die moet je apart kopen in de Tesla Shop.
De kabeltjes zijn specifiek voor tesla en onderdeel van het premium interieur (M3 LR AWD): “Middenconsole met afgedekte opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones”. Zonder aansluiting lijkt mij dat een nogal gebrekkige dockingstation.Waarom? Niet iedereen heeft toch een iPhone. Je krijgt bij je iPhone toch ook geen 12v naar usb lader voor je auto.. is gewoon iets wat je zelf kan kopen wat bij je eigen telefoon hoort.
Aha, excuses.... ben weer eens te snel met oordeel. Weet idd dat die kabels ruk zijn. Zo een draadloos pad is makkelijker en mooier, dat wel...De kabeltjes zijn specifiek voor tesla en onderdeel van het premium interieur (M3 LR AWD): “Middenconsole met afgedekte opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones”. Zonder aansluiting lijkt mij dat een nogal gebrekkige dockingstation.
Hoe dan ook, ik ga er zelf achteraan.