Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Op het einde van de kwartaalsprint zijn er vrijdag toch nog even 371 stuks Model 3 op kenteken gezet.

Aantal Model 3 op kenteken per kwartaal:
1e kwartaal 2660
2e kwartaal 3061 (afleveringen van vandaag niet inbegrepen, er zullen deze zaterdag er nog wel een stuk of 50 bijkomen.)

Ter vergelijk: BMW heeft in het tweede kwartaal 6529 auto's op kenteken gezet. Waarvan 2000 stuks 3 en 4-series en 525 stuks I3 en I8.

Bron: RDW Opendata
 
  • Informative
Reactions: Firehuntah
Waarschijnlijk kan ik zelf niet aanwezig zijn bij het afhalen van mijn model 3 in Tilburg, omdat ik op reis ga. De leasemaatschappij wil hem met een ambulance gaan halen. Zij monteren dan andere velgen en ik kan de auto dan nieuw bij hen afhalen (is ook wel makkelijk, zitten bij mij om de hoek).

Wat wordt er nu allemaal bijgeleverd bij een nieuwe LR AWD? Ik kan het niet meer vinden op de tesla site. Ik wil voorkomen dat ik na mijn reis nog discussies moet gaan voeren over een laadkabel ofzo.

Ik kom op het volgende lijstje:

- UMC met schuko en CEE-16 230 stekker
- (7,5 meter) type 2 laadkabel
- 2x oplaadkabeltje mobiele telefoon

Mis ik nog iets?
kabel is echt maar 4 meter en oplaadkabeltjes zitten er niet meer bij
 
Wat een fantastische auto die M3 longe rAnge RDW. Onwijs genoten om daar vandaag mee te kunnen rijden. De aflevering ging er goed. Nam rustig de tijd om van alles uit te leggen. Zat helaas wel schade op de voorbumper, laadklepje sluit niet goed en geen Mennekes kabel. Werd allemaal netjes genoteerd, en wordt dus wel opgelost. Maar wat een auto
 
Last edited:
Wat een fantastische auto die M3 longe rAnge RDW. Onwijs genoten om daar vandaag mee te kunnen rijden. De aflevering ging er goed. Nam rustig de tijd om van alles uit te leggen. Zat helaas wel schade op de voorbumper, laadklepje sluit niet goed en geen Mennekes kabel. Werd allemaal netjes genoteerd, en wordt dus wel opgelost. Maar wat een auto
Oh en nog wel een vraagje. In onze M3 zitten geen matten bij de aflevering, hoort dit zo of zouden deze er eigenlijk wel in moeten zitten?
 
20 juni via LM een zwarte LR Awd besteld.
Via LM indicatie levertijd 3 tot 4 maanden.

Is dit een irreële termijn? Zie hier kortere voorbij komen.
Ter info:
Ik heb afgelopen donderdagavond (27 juni) om 20:00 toch maar de knoop doorgehakt en een zwarte LR AWD besteld en ik heb hem gisterenochtend (29 juni) opgehaald. Het kan ook best snel gaan dus...