Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
@gijsf, bij mijn weten hoort de type 2 laadkabel gewoon meegeleverd te worden. Op haar eigen website geeft Tesla in elk geval aan dat je een type 2 laadkabel behoort te krijgen. Wel kan deze tijdelijk niet voorradig zijn.

Misschien dat @Marker78 jouw laadkabel heeft gekregen, aangezien hij er blijkbaar drie heeft ontvangen vanmorgen (ook SR+ in Tilburg)... ;)

Welkom op het forum trouwens!
 
  • Like
Reactions: Dan84 and Marker78
Hallo, nieuw op het forum maar zit met een vraag waarop jullie vast antwoord kunnen geven. Vanmiddag in Tilburg de M3 SR+ opgehaald. Toch knap hoe ze met zo weinig mensen in korte tijd zoveel auto’s kunnen afleveren. Nu vond ik geen type 2 laadkabel in de auto. Volgens medewerker wordt die ook niet standaard meegeleverd bij de SR+ maar ik lees hier dat anderen deze wel hebben ontvangen? Waar kan ik terugvinden wat wel/niet wordt mee geleverd?

Een type 2 wordt met iedere Tesla meegeleverd. Het kan zijn dat er geen in voorraad waren, maar dan moet die nageleverd worden. Best onmiddellijk een mail sturen en/of een serviceafspraak plannen via de app of het account op de Tesla site.
 
  • Love
Reactions: morphine
Als ze mij hier ook mee wegsturen draag ik het met een grote glimlach aan de rechtsbijstand over. Reken maar dat het gefixt gaat worden. Kom op zeg..


Ja serieus. Ben vanaf half april bezig sinds aflevering. Het heeft weken geduurd voordat er 1 aflever deukje uit gehaald was na veel gepusht te hebben. Het is een lease auto en de LM heeft zijn handen er nooit aan vuil willen maken bij tesla.En ik heb LM al gezegd dat over 4 jaar de auto in exact dezelfde staat wordt ingeleverd als dat ik hem kreeg na alle bezoekjes, belletjes en onbeantwoorde e-mails . Het is de stress, frustratie en irritatie niet meer waard voor mij.

Kleine troost. De lijst met mankementen aan mijn auto is een stuk groter dan degene die je hierboven noemde. De helft is ongeveer opgelost ,-)
 
  • Informative
Reactions: Dan84
Vandaag m’n Model 3 opgehaald in Tilburg.

Het is wel erg onpersoonlijk eigenlijk. Je meldt je bij een balie en zegt dat je je auto op komt halen. Naam check, ja ok, hier is je tenaamstelling, je mag daar naar binnen lopen en alles zelf uitproberen en uitzoeken. Heb je vragen loopt er iemand rond. Ben je klaar mag je wegrijden.

Nou weet ik er aardig wat van maar als je helemaal blanco bent wel raar lijkt me.

Auto goed bekeken, Mennekes kabel ontbrak maar kreeg ik direct na het melden hiervan.

Er was een update beschikbaar, die gelijk maar geïnstalleerd daar. Waren ze minder blij mee maar ja boeiend. :)

 
  • Like
Reactions: Dan84
Ik zie dit in mijn account:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","labels":

en verderop:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","AgentsPhone":"Agent's Phone #","AllSet":null,"errorProcessing":"Excuses, er is iets fout gegaan tijdens het verwerken van uw verzoek.

Ik lijk dus wel een vin nummer te hebben, of zie ik iets over het hoofd? De laatste zin baart mij wel wat zorgen...
Groeten,
Pieter
 
Last edited:
Kreeg vandaag te horen dat mijn uitlijning van de trunk klep niet door de trunk komt maar door het raam wat er niet goed op zit. Dat gaan ze niet vervangen omdat dan het hele raam er uit moet.

Afleverkrassen gaan ze ook niet meer oplossen ondat het met polijsten niet weggaat. En spuiten gaan ze niet in mee. Heb me hier ondertussen bij neergelegd :-/ Sec amsterdam

Ook al is het een lease auto.. daar kan je toch niet mee akkoord gaan. Wat een waanzin. Hoe zit dat met rechtsbijstand en lease o_O. Het is namelijk niet jouw eigen aankoop. Lastig lastig. Hopelijk valt het bij mij straks reuze mee.
 
Kreeg vandaag te horen dat mijn uitlijning van de trunk klep niet door de trunk komt maar door het raam wat er niet goed op zit. Dat gaan ze niet vervangen omdat dan het hele raam er uit moet.

Afleverkrassen gaan ze ook niet meer oplossen ondat het met polijsten niet weggaat. En spuiten gaan ze niet in mee. Heb me hier ondertussen bij neergelegd :-/ Sec amsterdam
Als ik dit lees, krijg ik sterk de neiging m'n bestelling te annuleren. Wacht toch al te lang. Dit is schandalig
 
  • Like
Reactions: Dan84
Ik zie dit in mijn account:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","labels":

en verderop:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","AgentsPhone":"Agent's Phone #","AllSet":null,"errorProcessing":"Excuses, er is iets fout gegaan tijdens het verwerken van uw verzoek.

Ik lijk dus wel een vin nummer te hebben, of zie ik iets over het hoofd? De laatste zin baart mij wel wat zorgen...
Groeten,
Pieter
Hoi Pieter

ik heb hetzelfde, dus zal wel goed gaan....
 
Tesla SSO – Login is nog wel in de lucht, maar toont bij mij alleen bestelling. Wellicht kan iemand MET een VIN even kijken?
Ik heb voor mij even gekeken, ik heb een hidden vin in de paginabron aanwezig.
Bij mij zegt de site "is besteld".
Overigens is de foto die ik zie niet de juiste als dat ik heb besteld. Een blauwe M3 wordt getoond met performance velgen of het is een performance model.
 
Ik zie dit in mijn account:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","labels":

en verderop:
"vin":"5YJ3E7EB2KF460136","insuredVIN":null,"vinHasChanged":false,"referenceNumber":"RN109426336","isMasquerading":false,"reactComponentTargetId":"insurance-container","AgentsPhone":"Agent's Phone #","AllSet":null,"errorProcessing":"Excuses, er is iets fout gegaan tijdens het verwerken van uw verzoek.

Ik lijk dus wel een vin nummer te hebben, of zie ik iets over het hoofd? De laatste zin baart mij wel wat zorgen...
Groeten,
Pieter

Dat laatste is gewoon een mogelijke foutmelding die eventueel kan weergegeven worden indien nodig. Geen zorgen over maken zolang die niet zichtbaar is op de webpagina. Zo'n misverstanden ontstaan natuurlijk als je in de broncode gaat kijken :)
 
Yes!! Het wachten is beloond. Net na dik 1.5 uur aan de lijn, voor de 3e keer dezelfde aardige medewerker. Samen alles door gelopen, mocht zelfs de afleverdatum kiezen. Aankomende dinsdag Tesla ophalen
smile.gif


Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 03/09/2019
• Tijd: 11:00 AM
• Locatie: EU-NL-Tilburg-Asteriastraat
• Kenteken: G-XXX-BJ
 
  • Like
Reactions: Paco
Yes!! Het wachten is beloond. Net na dik 1.5 uur aan de lijn, voor de 3e keer dezelfde aardige medewerker. Samen alles door gelopen, mocht zelfs de afleverdatum kiezen. Aankomende dinsdag Tesla ophalen
smile.gif


Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 03/09/2019
• Tijd: 11:00 AM
• Locatie: EU-NL-Tilburg-Asteriastraat
• Kenteken: G-XXX-BJ
Welk nummer moet je dan bellen? Ik probeerde eerder deze week, maar had dacht ik verkeerd nummer. Ging alleen over service voor mensen met auto...
Welke configuratie heb je? De mijne zou ook voor volgende week gepland worden, maar moet nog een datum krijgen...
 
Yes!! Het wachten is beloond. Net na dik 1.5 uur aan de lijn, voor de 3e keer dezelfde aardige medewerker. Samen alles door gelopen, mocht zelfs de afleverdatum kiezen. Aankomende dinsdag Tesla ophalen
smile.gif


Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 03/09/2019
• Tijd: 11:00 AM
• Locatie: EU-NL-Tilburg-Asteriastraat
• Kenteken: G-XXX-BJ

En wat was hier aan vooraf gegaan? Had je al een VIN?