Ik zie geen bron voor de foto's, hoe komen ze er bij?
Volgens mij gewoon Photoshop...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie geen bron voor de foto's, hoe komen ze er bij?
Zie ook dat de website op de zogezegde Model 3 verwijst naar een website die auto's dmv Photoshop ombouwt.
Geloof niet echt in een herhaling van de voorkant van de S, de X is al echt anders.
Hij heeft al aangekondigd dat er in maart maar 1 model III gepresenteerd wordt.Zijn er nog onder jullie die denken dat hij tegelijk ook al een model Y zal tonen?
Hij heeft al aangekondigd dat er in maart maar 1 model III gepresenteerd wordt.
Waar ik me al een tijd over verbaas: we horen Tesla (maar ook andere fabrikanten) eigenlijk nooit (meer) over V2V communicatie. Terwijl daar ontzettend veel efficiency te winnen is: eenmaal op snelheid gaat de meeste energie zitten in het overwinnen van de windweerstand, als auto's echt treintje zouden kunnen rijden (zeg maar TACC op stand 0) zou dat de range flink ten goede komen, ook de beoogde 200 mile range van de M3.
Zit iedereen weer te wachten totdat er een algemene standaard in het leven wordt geroepen?
Waar ik me al een tijd over verbaas: we horen Tesla (maar ook andere fabrikanten) eigenlijk nooit (meer) over V2V communicatie. Terwijl daar ontzettend veel efficiency te winnen is: eenmaal op snelheid gaat de meeste energie zitten in het overwinnen van de windweerstand, als auto's echt treintje zouden kunnen rijden (zeg maar TACC op stand 0) zou dat de range flink ten goede komen, ook de beoogde 200 mile range van de M3.
Zit iedereen weer te wachten totdat er een algemene standaard in het leven wordt geroepen?
Eens, echter kan ik mij wel voorstellen dat het nu nog te vroeg is om daar concrete uitspraken over te doen. Zeker met de "fleetlearning" van Tesla, zie ik voor Tesla hier een prima mogelijkheid in. Moeten de menselijke bestuurders wel akkoord gaan en dat kan ook wat vertraging veroorzaken. Bovendien moet je iets verzinnen, waardoor je niet steeds alleen de voorste auto "het werk" laat doen, maar dus ook wisselen in volgorde van treintje.
Eens, echter kan ik mij wel voorstellen dat het nu nog te vroeg is om daar concrete uitspraken over te doen. Zeker met de "fleetlearning" van Tesla, zie ik voor Tesla hier een prima mogelijkheid in. Moeten de menselijke bestuurders wel akkoord gaan en dat kan ook wat vertraging veroorzaken. Bovendien moet je iets verzinnen, waardoor je niet steeds alleen de voorste auto "het werk" laat doen, maar dus ook wisselen in volgorde van treintje.
Nah, dat afwisselen gebeurt vanzelf wel, de ene keer sluit jij achter een ander aan op de snelweg, de volgende keer kruipt een ander achter jou. Even een waarschuwingsbiepje dat iemand je gaat tailen en klaar. Dit moet realtime communicatie van auto naar auto zijn, de fleetlearning voegt hierin niet veel toe.
Eén systeem voor alle merken gaat vrees ik heel lang duren. Het zou al heel wat zijn als Tesla's dit onderling zouden kunnen, dat zou ook een doorbraak kunnen forceren.
Als er iemand achter je rijdt, dan heb jij ook minder luchtweerstand, is een bekend gegeven in de wielren wereld.De computer zou dus op basis van de eindbestemming van alle voertuigen moeten bepalen wie er op welk moment op welke positie rijdt (in het treintje). Anders krijg je mensen die gaan mopperen, omdat ze vaak vooraan rijden en daardoor geen voordeel hebben van het "treintje".
Dat is toch wel een geruststelling. Ik weet het, inkoppertje.