You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor alle Leaseplan mensen onder ons. Ik krijg zojuist een officiële bevestiging van mijn bestelling binnen (van leaseplan). Eerder had ik al per mail de bevestiging geregen dat de bestelling vanuit leaseplan op 29-1 was aangeboden bij Tesla.
In deze officiële bevestiging staat nu een indicatie leverweek: dit is week 16, halverwege april dus... Ik ga er van uit dat ze nog een veiligheid hier inbouwen. Dus wellicht wordt het dan toch maart... Mocht er meer gebeuren omtrent leaseplan zal ik dat hier delen.
WTF ga naar andere leasemaatschappij!
Ook niet kunne laten even te bellen (4 minute in wacht gestaan).
Ik heb ook een VIN (2235xx) en levering staat gepland vanaf 22 feb.
Ik had Aartselaar aangegeven als leverplaats en daar zullen geen Model 3 worden geleverd. Enkel Gent en Hasselt. Dus dat heeft de Tesla medewerker even voor me aangepast.
Lijkt inderdaad stilaan goed te komen voor iedereen!
Net nog even met Leaseplan aan de telefoon gehangen om te kijken of ze meer informatie hadden over de levering.
Ik kreeg te horen dat de levering nu in mei staat.
Ter info: de auto is via Leaseplan bij Tesla op 28 januari besteld. Ik heb mijn persoonlijke reservering (uit 2016) eraan laten koppelen, plus een referal code voor 6 maanden gratis supercharging. 4 Februari heb ik een mail gekregen van Tesla om een account te maken (op het emailadres van m'n werk), maar daar staat tot heden niks in. De reservering staat nog actief op m'n privé Tesla account.
Betekent dit dat particulieren voorrang krijgen op leasemaatschappijen, ook al zijn de reserveringsnummers gekoppeld? Op de website van Tesla staat nog steeds maart namelijk...
Dit is wat Leaseplan al vanaf het begin tegen mij roept: eind april, begin mei. Toen ik aangaf dat particuliere kopers via Tesla.com nu in maart geleverd krijgen kreeg ik te horen "ja dat kan wel, maar wij houden voor de zekerheid eind april, mei aan. Dan kan het alleen maar meevallen".
Ergo, wat Leaseplan zegt is puur een worst case scenario uit de duim van inkoop en niet gebaseerd op enige feedback van Tesla.
Had ik ook eerste, maar met landen nummer kunnen ze mij niet bereiken en vroegen mij het te veranderenIk zie in de sheet dat sommigen wél een sms voor levering hebben ontvangen, dus heb in mijn account +31 aan mijn mobiele nummer toegevoegd. Geen idee of dat uitmaakt?!
Yes, werkt weer en geupdate. Mijn auto staat in Zeebrugge en wacht op transport naar Tilburg. Verwacht wordt levering binnen 10 dagen.
Had ik ook eerste, maar met landen nummer kunnen ze mij niet bereiken en vroegen mij het te veranderen