Paneur
Member
Toch wel, ik heb het al gebruikt. Is nogal overveilig.ik denk dat die er in Nederland wel al in zit maar België nog niet. Denk ook zat ze navigate on autopilot al hebben.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel, ik heb het al gebruikt. Is nogal overveilig.ik denk dat die er in Nederland wel al in zit maar België nog niet. Denk ook zat ze navigate on autopilot al hebben.
Hmm, nog niet gevonden, moet je iets aanvinken in de autopilot menu ?Toch wel, ik heb het al gebruikt. Is nogal overveilig.
Ik heb een non-P en bij 90% geeft hij 449km aan. Maar maak je niet ongerust zou ik zeggen: volgens mij is het allemaal maar een rekensommetje. Bij de P rekent hij blijkbaar met een hoger verbruik. En terecht wellicht.Ik zie hier afbeeldingen voorbijkomen van een model 3 die op 90 procent geladen is en 450 km aangeeft.
Nu heb ik een model 3p en laad deze zowel thuis als op het werk ook op na 90 procent.
Maar kom niet verder als 416 km klopt dit of doe ik iets verkeerd
Mvg
Eric
Niet overal hoorDat noemen we hier ‘vampire drain’. Lastig allemaal...
Nee. Ik had wel EAP meegeleverd.Hmm, nog niet gevonden, moet je iets aanvinken in de autopilot menu ?
Werkt bij jullie de handleiding in de auto?
Het werkte prima toen ik de auto ontving, maar sinds een paar dagen zie ik niks verschijnen in het grote vlak wanneer je iets in de inhoudsopgave selecteert. Ik heb vanalles geprobeerd, de taal van de handleiding veranderd, een soft-reset door beide scrollwieltjes ingedrukt te houden, maar niks lijkt te helpen.
Ik wil graag weten wat de standaard bandenspanning is. Gisteren kreeg ik toen ik vertrok een melding 'Bandenspanning te laag', met de achterwielen op 2.6 bar en de rest op 2.8. Tijdens het rijden werd dit weer 2.8-2.9 voor elk wiel, maar wil weten wat de standaard spanning moet zijn.
Wat ik dan niet begrijp, is dat de M3P met dezelfde motoren (juist, toch?), dezelfde batterij, verlaagde vering (dus minder drag), en een spoiler die de weerstand met 2,3% verlaagt (volgens die site), toch minder range heeft.Interessant stukje over rear spoiler van de model 3.
How do we validate our Model 3 aerodynamics products?
Had ik laatst ook. Korte reset met twee knopjes, en hij gaf terug alles weer.het zal wel hetzelfde probleem zijn als bij mij de release notes, die kan ik achteraf ook niet openen via het T symbool. alleen na de update zelf verschijnen ze. Zal wel een internet of formaat probleempje zijn.
Wat ik dan niet begrijp, is dat de M3P met dezelfde motoren (juist, toch?), dezelfde batterij, verlaagde vering (dus minder drag), en een spoiler die de weerstand met 2,3% verlaagt (volgens die site), toch minder range heeft.
Het enige negatieve qua verbruik zouden de banden kunnen zijn, maar wegen die echt op tegen de rest? En kan je die dan niet gewoon vervangen door de banden van een gewone AWD zodat je juist meer range hebt? (Ik vermoed uiteraard van niet, maar waarom dan niet?)
Omdat je voor het grootste gedeelte regeneratief remt gaan de remschijven roesten.Als ik rem gebruik ik vnl de regenerative braking. Maar als je toch eens plotter moet remmen merk ik wel dat de model 3 een veel langere remweg heeft dan mijn vorige wagen (Audi A4 avant). Weegt wel iets meer door het accu pack, maar ervaren jullie fit ook zo?
Ik heb ook de EAP genomen maar zie dat toch nergens. Wanneer is die van jou geleverd ?Nee. Ik had wel EAP meegeleverd.
Jij hebt een witte, daar wordt geen AP op geleverdIk heb ook de EAP genomen maar zie dat toch nergens. Wanneer is die van jou geleverd ?
Mijn auto trekt weg naar rechts
Hij zal hoe dan ook komen. Als ik Tesla was zou ik ook niet met veel bombarie roepen wanneer het komt, om een Osborne effect te voorkomen.Ik had precies het zelfde.. hoop ook op de LR RWD
Zelfs de VAB heeft het: Hoe zelfstandig kunnen auto’s vandaag al rijden? | VAB-MagazineHmm, nog niet gevonden, moet je iets aanvinken in de autopilot menu ?
He, welk appje is dat?View attachment 392751
Niet overal hoor
Oei, dat is echt niet leuk. Veel sterkte ermee, en hopelijk komt het toch wel snel goed.Nou, mijn rokende Model3 is net gediagnostiseerd in Arnhem: de radiator is lek/defect en moet vervangen worden. Vervangende spullen zijn besteld maar ze konden me niet vertellen of het op voorraad is (hoezo niet, je kan WEL online autos verkopen maar kan je eigen mensen niet vertellen of er onderdelen ergens liggen?) en hoe lang het eventueel gaat duren, ook als de spullen uit de VS moeten komen. De Service man weigerde verder een stap harder te lopen, Tesla Sales Arnhem weigerde ook verantwoording te nemen en verwees terug naar Service en om een lang verhaal kort te maken: van een Netto Promotor hebben ze zojuist een Netto Distractor gemaakt. Wat een schandalig slechte vertoning, iemand schrikt zich het leplazarus met een rokende wagen na superchargen, als ik de verantwoordelijke bij Tesla was had ik al op de stoep gestaan met een bos bloemen, 1000 excuses en de belofte dat ik mijn wagen binnen een aantal dagen terug had OF een nieuwe wagen zou ontvangen.
Nee niet bij Tesla, je laat iemand gewoon in zijn sop (en rokende huurauto) gaar koken. Bedankt voor u geld, veel plezier van uw nieuwe wagen... NOT.
Ja, is naar mijn idee puur het significant hogere gewicht. scheelt ook wel echt een paar 100 kilo natuurlijk.Als ik rem gebruik ik vnl de regenerative braking. Maar als je toch eens plotter moet remmen merk ik wel dat de model 3 een veel langere remweg heeft dan mijn vorige wagen (Audi A4 avant). Weegt wel iets meer door het accu pack, maar ervaren jullie fit ook zo?
Daarstraks eens even naar de CEMM gekeken hoe de TWC werkt wanneer de accu vol is.
Leuk om te zien dat hij ongeveer elk uur de batterij weer even moet bijvullen om zijn vullingsgraad te behouden.