Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Als de Model 3 er een beetje fatsoenlijk uitziet, (waar ik wel alle vertrouwen in heb) zullen er een hoop inschrijvingen volgen verwacht ik. Iig zijn wij het ook van plan. Zou er voor de 31ste al wat meer informatie komen over hoe die er uit gaat zien? Hoe zat dat destijds bij de X? Was het inschrijven toen ook voor het concept model?
 
ik verwacht de eerste officiële beelden gelijktijdig met de reserveringen, niet zoals destijds met de model S en X.
zelfs zou ik er niet van schrikken dat de eerste presentatie al ineens met een fysiek model is.

Als je er niet snel bij bent, heb je de eerste jaren niks vermoed ik.
 
ik verwacht de eerste officiële beelden gelijktijdig met de reserveringen, niet zoals destijds met de model S en X.
zelfs zou ik er niet van schrikken dat de eerste presentatie al ineens met een fysiek model is.

Als je er niet snel bij bent, heb je de eerste jaren niks vermoed ik.

vraag is hoe matuur de afwerking en welke kinderziektes er gaan zijn, ze zullen het aantal SeC s serieus moeten uitbreiden
 
zou er een speciaal evenement komen in de SeC op 31 Maart voor de pre-registratie ?

Ik verwacht Apple iPhone toestanden. Mensen met tentjes die al wekenlang voor de deur bivakeren. Ingehuurde zwerver. Omgekochte medewerkers. Zwarte handel, etc. etc.

Het mooiste van het geheel is dat de cash aan het einde van Q1 zo'n beetje op is bij Tesla (blijkt uit de cijfers). Nu streven ze wel naar eren cash-flow positieve situatie tegen die tijd, maar stel even 100.000 kopers à 1000E = dat is toch weer een leuk bedrag op de bank. In cash!
 
Ik gok dat de leasemaatschappijen zullen proberen om voorrang te krijgen een grote lots te kopen. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Ik denk dat ik een camera bij Breeman in Rotterdam op het dak ga zetten om de chaos op video te zetten. Zullen ze toch geen probleem mee hebben denk ik? :cool:
 
Ik verwacht Apple iPhone toestanden. Mensen met tentjes die al wekenlang voor de deur bivakeren. Ingehuurde zwerver. Omgekochte medewerkers. Zwarte handel, etc. etc.

Het mooiste van het geheel is dat de cash aan het einde van Q1 zo'n beetje op is bij Tesla (blijkt uit de cijfers). Nu streven ze wel naar eren cash-flow positieve situatie tegen die tijd, maar stel even 100.000 kopers à 1000E = dat is toch weer een leuk bedrag op de bank. In cash!

Haha Elon heeft in ieder geval weer de hele wereld op z'n kop gezet met zijn opmerking over reserveren bij een store op de 31e. Dat gaan leuke toestanden worden bij alle tesla stores over de hele wereld :)

Je snapt toch haast niet dat ze maar 1000$ vragen?? Voor dit bedrag zullen er honderdduizenden mensen bereid zijn om op de reserveer knop te clicken. Voordat Tesla echter honderdduizenden auto's geproduceerd zal hebben zullen we 2020 al wel ver voorbij zijn dus er gaan weer een hoop mensen eindeloos moeten wachten. Ze hadden ook ala model s / model x eerst een wat hoger deposit bedrag kunnen kiezen, b.v. 10000$. Het lijkt me dat er dan nog steeds flinke rijen mensen zouden willen reserveren puur om vooraan de rij te staan maar in dat geval krijgen de mensen die tesla een extra steuntje in de rug geven d.m.v. een hoog deposit bedrag in ruil als eerste groep hun model 3.

Ik ga voor dit geld er denk ik toch ook maar 1 reserveren hoewel ik nog geen idee heb of ik tegen die tijd er überhaupt wel 1 wil.
 
98bac19535f28aa440f9d50c4c5eb87a.jpg


Relaxed bij SuC Zwolle neem ik er vast eentje op Model 3.
Blijft bijzonder allemaal. Te gek dat ik zo weer in een volgeladen auto kan stappen.