Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zal Tesla de komende tijd geen problemen krijgen met mensen die gaan wachten op de model 3 ipv een nieuwe S of X bestellen? Als de model 3 een onwijs gave bak blijkt te zijn lijkt me dat dat risico er toch in zit. Ze moeten die model 3 toch vrij uitgekleed laten om toch een goed gat te houden tussen de S,X en de 3, of ze moeten de S en X natuurlijk nog meer oppimpen :)
 
  • Like
Reactions: Jamas
Zal Tesla de komende tijd geen problemen krijgen met mensen die gaan wachten op de model 3 ipv een nieuwe S of X bestellen? Als de model 3 een onwijs gave bak blijkt te zijn lijkt me dat dat risico er toch in zit. Ze moeten die model 3 toch vrij uitgekleed laten om toch een goed gat te houden tussen de S,X en de 3, of ze moeten de S en X natuurlijk nog meer oppimpen :)
Hoeveel mensen hebben toch maar een S besteld terwijl ze aan het wachten waren op de X...? De Model S is nu beschikbaar, je kunt er 2 tot 4 jaar in rijden totdat je Model 3 geleverd wordt...

Edit: en het hoeft (als je S een beetje zijn waarde behoudt) je niet eens (veel) geld te kosten want de prijs van een nieuwe 3 ligt een stuk lager dan een nieuwe S... :)
Lijkt me dat er juist meer S'en en X'en verkocht gaan worden :-D
 
Max 2 per persoon toch?
Ik had ergens gehoord dat je er 2 kon reserveren waarvan er 1 voorrang krijgt als je al een S of X (besteld) hebt.

Hoeveel mensen hebben toch maar een S besteld terwijl ze aan het wachten waren op de X...? ..... en het hoeft (als je S een beetje zijn waarde behoudt) je niet eens (veel) geld te kosten
Een S en een X zijn vergelijkbaar in prijs, bij de model 3 ligt dat toch anders. Er zijn een hoop mensen waarvoor een model S net op het randje is, voor mij gold een beetje hetzelfde in 2013. Die mensen gaan misschien nu toch wachten in plaats van het onderste uit de kan halen om toch maar een tesla te kunnen rijden. Ik zou dat zelf in de huidige situatie van 4% bijtelling en beperkte MIA ook misschien gedaan hebben.

En dat het niet veel zou kosten om voor 2 tot 4 jaar in een gloednieuwe S of X te rijden... ik vind 't persoonlijk een aardig pak geld :)

En Tesla heeft meer problemen met produceren dan met verkopen ;)
Misschien wel maar met al die referral programma's ga je je toch afvragen hoe lang dat nog duurt.

Maar het zal ook allemaal wel meevallen er zijn ook nog tig landen waar überhaupt geen eens een model S te koop is en waar mensen wel zitten te springen om die auto dus het zal nog wel even duren voordat we de eerste tesla commercial op tv zien :)
 
image.jpeg