Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Was gezellig druk in Amsterdam en veel pers erbij, er stond zelfs een klein rijtje. Ik was nummer 24 omdat ik even met de beveiling stond te praten, kwam er tussendoor een shuttle bus met een man of 15 :-( Ik heb er maar gelijk 2 besteld, was het ook maximum per creditcard. PS zonder creditcard kan je niets reserveren.

IMG_8054.JPG
 
Waarom zou je meer dan één, laat staan 4 auto's reserveren?

We hebben in totaal 6 reserveringen, en via de leasemaatschappij ook een aantal. Allen voor ons bedrijf waar we graag zoveel als mogelijk vóór 2020 elektrisch willen rijden. En niet alleen vanwege belasting-technische redenen, óók omdat we dat onszelf hebben opgelegd als bedrijf vóór deze datum zoveel als praktisch/technisch mogelijk CO2 neutraal te zijn.

Edit: en oja: ik geloof heilig in de weg die Tesla is ingeslagen.
 
Ik was nr 3 in Rotterdam en heb ook twee ver uit elkaar liggende nr's gekregen.
Het laagste nr zal wel de prio reservering zijn en het hoogste nr de niet prio.
Ik heb namelijk maar 1 Model S en las dat je per model S 1 prio reservering krijgt.
HWS, kun jij dit bevestigen met je 2 S-en?
 
Ik was nr 3 in Rotterdam en heb ook twee ver uit elkaar liggende nr's gekregen.
Het laagste nr zal wel de prio reservering zijn en het hoogste nr de niet prio.
Ik heb namelijk maar 1 Model S en las dat je per model S 1 prio reservering krijgt.
HWS, kun jij dit bevestigen met je 2 S-en?

Tegen mij werd verteld dat dit wordt gekoppeld met het opgegeven mailadres. Als dit een adres is waar een MyTesla account aan hangt met een Model-S, kom je in de priority-lane.

Ach, we zien het allemaal wel. Ik kan me in ieder geval niet achteraf verwijten dat ik er te laat bij was ;)
 
Ik was nr 3 in Rotterdam en heb ook twee ver uit elkaar liggende nr's gekregen.
Het laagste nr zal wel de prio reservering zijn en het hoogste nr de niet prio.
Ik heb namelijk maar 1 Model S en las dat je per model S 1 prio reservering krijgt.
HWS, kun jij dit bevestigen met je 2 S-en?
Ik heb het dan wellicht niet goed aangepakt Rob. Ik heb er in 1x 2 tegelijk besteld, was ook tevens het maximum. De RN nummers daar kunnen we de komende tijd weer veel over gaan speculeren...

Knipsel.JPG
 
Ik heb het dan wellicht niet goed aangepakt Rob. Ik heb er in 1x 2 tegelijk besteld, was ook tevens het maximum. De RN nummers daar kunnen we de komende tijd weer veel over gaan speculeren...

View attachment 169476

ik denk dat max 2 per creditcard was...
Mijn dochter moest voor een gewaardeerd forum lid, die op vakantie is, 3 stuks bestellen.
hij had deze week de voorschotten al gestort op haar rekening.
Met haar en mijn creditcard samen lukte het perfect om 3 stuks te bestellen.;)