Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ja reservatie als nr 4 bij Tesla A12. Dus wie weet wat dat nu echt betekend.
Ik hang hier idd al lang rond, van toen de S bekend gemaakt werd.
Een kwelling is het nooit geweest, enkel met momenten een soort obsessieve hobby, tot volgend jaar: Reveal Model 3 Part II
Alvast gefeliciteerd dan !
Obsessieve hobby = zeer herkenbaar
Heel benieuwd naar Part 2
 
Als ik nu een reservatie maak voor model 3, maar als ik om gelijk welke reden over 2 jaar de reservatie wil annuleren, krijg ik de € 1000 dan terug of niet?

In de reservatieovereenkomst staat:
Until you enter into a Purchase Agreement, your Reservation may be cancelled at any time, in which case you will receive a full refund of your Reservation Payment.
Maar het is me niet duidelijk of dit in het geval is als Tesla het annuleert, ikzelf of in beide gevallen?
 
Toch mooi hoor. Die neus zal wel minder opvallen in de juiste kleur en wanneer er een nummerplaat op zit..

3-unveil-4.jpg

model-3-unveil-1-e1459483286373.png
 
Openstaande vragen:
-awd en/of fwd
-grootte van frunk en trunk en afmetingen van de auto in totaliteit

- Autopilot hardware voor nieuwe versie MobilEye ? (8 camera's, meer radars/sensoren e.d. ?)
Wordt met deze demo modellen uiteraard nog niet verklapt.
- Voorbereid voor CCS 2.0 laden ? Aan het design te zien zag ik bij de achterlichten zo snel geen extra ruimte voor de grotere combo plug.
- Hoe krijg je in godsnaam de achterklep open met dat doorlopende glazen dak ?? :confused:

Waanzinnig. Ik vind het een mooie auto. Beetje mix van de S/X en Roadster inderdaad.
20% kleiner dan de S en dat is helemaal geen probleem, de S is gewoon een grote kar.
En duidelijk herkenbaar als een Tesla, ik denk dat de mensen voor wie het hun eerste Tesla wordt hier erg blij mee zijn.
 
Oke, ook maar besteld. Nu er al zoveel besteld zijn zal ik denk ik niet voor eind 2019 aan de beurt zijn.
De S is tegen die tijd 5 jaar oud dus kan dan mooi kiezen voor doorblijven rijden, een nieuwe S of toch de 3.

En met de huidige spaarrente en de 1,4% vermogensheffing maak ik ook nog winst door het geld nu uit te geven :)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
- Autopilot hardware voor nieuwe versie MobilEye ? (8 camera's, meer radars/sensoren e.d. ?)
Wordt met deze demo modellen uiteraard nog niet verklapt.
- Voorbereid voor CCS 2.0 laden ? Aan het design te zien zag ik bij de achterlichten zo snel geen extra ruimte voor de grotere combo plug.
- Hoe krijg je in godsnaam de achterklep open met dat doorlopende glazen dak ?? :confused:

Waanzinnig. Ik vind het een mooie auto. Beetje mix van de S/X en Roadster inderdaad.
20% kleiner dan de S en dat is helemaal geen probleem, de S is gewoon een grote kar.
En duidelijk herkenbaar als een Tesla, ik denk dat de mensen voor wie het hun eerste Tesla wordt hier erg blij mee zijn.
CCS 2.0 hoop ik echt op. Ik vermoed dat ze ons niet teleur gaan stellen.
 
CCS 2.0 hoop ik echt op. Ik vermoed dat ze ons niet teleur gaan stellen.

Ze zullen wel moeten denk ik. Verdubbeling van het aantal Superchargers eind 2017 is alleen al nodig om de toename aan S en X bij te houden.
Als de productie met de 3 erbij in 2018 verdubbeld dan is het haast niet meer bij te houden.
Een halvering van de huidige laadtijd, CCS2 op 250kW oid lijkt me wel benodigd.
 
- Autopilot hardware voor nieuwe versie MobilEye ? (8 camera's, meer radars/sensoren e.d. ?)
Wordt met deze demo modellen uiteraard nog niet verklapt.
- Voorbereid voor CCS 2.0 laden ? Aan het design te zien zag ik bij de achterlichten zo snel geen extra ruimte voor de grotere combo plug.
- Hoe krijg je in godsnaam de achterklep open met dat doorlopende glazen dak ?? :confused:

Waanzinnig. Ik vind het een mooie auto. Beetje mix van de S/X en Roadster inderdaad.
20% kleiner dan de S en dat is helemaal geen probleem, de S is gewoon een grote kar.
En duidelijk herkenbaar als een Tesla, ik denk dat de mensen voor wie het hun eerste Tesla wordt hier erg blij mee zijn.

Waar komt inderdaad die laadpoort?
 

De deurgrepen van het rijdend prototype zijn verschillend van de deurgrepen op de renders (?) erboven. Het rijdend prototype lijkt model S handgrepen (of model X drukknoppen) te gebruiken.

Op de renders is inderdaad geen spoor van een laadpoort te bespeuren.

Ik vind het een mooie wagen, al ben ik geen grote fan van het korte neusje. En aan het interieur (de iPad) mag wat mij betreft ook nog wat gesleuteld worden. Dat zal wel opgelost worden met "part 2".