Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Je zegt het inderdaad goed, eenmaal op stoom :) Ik denk dat het zeer optimistisch, al dan niet ongeloofwaardig is, dat je hier in NL of BE voor midden of zelfs eind 2019 een Model 3 rijdt.

De release is eerst in de VS. Als alles volgens plan loopt is dit eind 2017. Ik denk dat het merendeel van de reservaties nog steeds in de VS gemaakt worden, dus dan zijn ze zeker heel 2018 nog bezig om enkel in de VS te leveren.

En bovenstaande gaat er tevens van uit dat alles volgens planning gaat. Dat zijn we inmiddels bij Tesla wel anders gewend.
 
Heeft iemand al iets vernomen hoeveel kw accu erin ligt in het basis model? 215 Miles => 60kw???
 
Ik zag hierboven een indrukwekkend lijstje voorbij komen.

Zelf sta ik er nu zo voor:

View attachment 170249

Een beetje scheef, want de onderste S is verkocht, maar nog niet in de admin verwerkt en de andere maakt op tijd plaats voor de X... die een voorloopauto lijkt te worden voor de 3 ;) en de andere 3 heb ik grootse plannen mee... maar daarover later meer...:rolleyes:
 
En het vooraf in 1 keer betalen was juist altijd een speerpunt van de SuCs (geen gedoe met pasjes) en was daarbij ook altijd de eis richting evt. partners.... Dus ik denk dat de basisuitvoering dit niet heeft om de prijs laag te houden, en tegen betaling geactiveerd kan worden net als destijds idd bij de 60... En dan... heeeeel veel sucs bijbouwen OF het bij te betalen bedrag laag houden maar gebruik binnen een straal van .... km van meestvoorkomende parkeerplek (perfect te meten door Tesla) beperken tot max 1 keer per week.... o_O
 
En het vooraf in 1 keer betalen was juist altijd een speerpunt van de SuCs (geen gedoe met pasjes) en was daarbij ook altijd de eis richting evt. partners.... Dus ik denk dat de basisuitvoering dit niet heeft om de prijs laag te houden, en tegen betaling geactiveerd kan worden net als destijds idd bij de 60... En dan... heeeeel veel sucs bijbouwen OF het bij te betalen bedrag laag houden maar gebruik binnen een straal van .... km van meestvoorkomende parkeerplek (perfect te meten door Tesla) beperken tot max 1 keer per week.... o_O

het heeft toch niks met pasjes te maken.
tesla kan perfect weten welke auto, waar en wanneer en hoeveel hij tankt. Op het einde van de maand krijg je daar een rekening voor.
betaal je deze niet wordt uw SuC optie gedeactiveerd
Kostprijs, mag dan net iets hoger liggen dan wanneer je thuis gaat laden.
Iedereen kan dan overal geraken en je betaald enkel al je er gebruik van maakt.
 
  • Like
  • Helpful
Reactions: Rla and Ivo-G
Ik dacht dat de MS 60 kWh niet standaar toegang had tot de SUC, dat het een te betalen (2000€?) optie was. Het zou dus best kunnen dat de M3 wel in staat is te laden aan de SUCs, maar dat ervoor betaald moet worden.

dat klopt, bij mijn eerste S (60) heb ik de SuC optie pas na 10 maand laten activeren.
ik wou eerst zien of de uitbouw van het netwerk wel ging lopen zoals ze voorspeld hadden.
De 2000€ investering heb ik er eigenlijk nooit uit gehaald. (na 2 jaar verkocht voor AP versie) en eigenlijk had het veel gunstiger uit gekomen als ik de laadbeurten had betaald
 
Vriend van me vrijdagavond gereserveerd en bevestiging binnen. Ik vrijdagochtend gereserveerd en nog geen bevestiging binnen. Vreemd. Meer mensen die nog geen bevestiging binnen hebben? Maandag eens effe gaan informeren bij Tesla/Credit Card maatschappij.
 
Vriend van me vrijdagavond gereserveerd en bevestiging binnen. Ik vrijdagochtend gereserveerd en nog geen bevestiging binnen. Vreemd. Meer mensen die nog geen bevestiging binnen hebben? Maandag eens effe gaan informeren bij Tesla/Credit Card maatschappij.

Bij mij ging de betaling enkele keren mis maar uiteindelijk kreeg ik de terugmelding dat het gelukt was. Er is echter niks van mijn CC afgeschreven, geen bevestigingsemail en niks in myTesla....