Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ook ik inmiddels de mail gehad om te configureren.
Prijs valt me niet al te zwaar. Ga evengoed wachten op de LR RWD.
Leuker rijden, iets meer bergruimte en lagere aanschafprijs dus ook minder bijtelling. Die LR RWD mag wat mij betreft dan ook zo snel mogelijk leverbaar worden. Zilveren kleur vind ik ook wel een mooie optie, zou leuk zijn als die er dan ook tussen zit. En nu met die 22% bijtelling boven de 50k ga ik serieus overwegen om die 19% velgen niet te bestellen en aftermarket een tweede set velgen / banden te kopen. De halve geruchten over dat er in een latere fase een trekhaak goedkeuring komt wil ik ook heel erg graag geloven trouwens, als daar echt zicht op is is dat voor mij ook een overweging om nog wat langer te wachten.
 
  • Like
Reactions: Keezje
Als allereerste reservering in Duiven ontvang ik vandaag om 19:15 de uitnodiging.

We waren ook te optimistisch om van Tesla iets anders te verwachten.

Variaties zijn beperkt want voor levering eind feb moeten die autos al bijna gemaakt zijn en op de boot staan.

Gisteren halve dag in Duiven voor een reparatie waarvoor de onderdelen na een half jaar binnen waren.

Liep daar een US crew die 3 EU modellen aan het testen / fine tunen zijn.
Geeft mij zomaar het idee dat we die eind februari met een flinke dot Elon zout moeten nemen.

Nog sterk de vraag of ik uberhaupt wel een 3 wil. 1,5 week in de VS in gezeten. Stoel is klein en hoofdsteun niet verstelbaar. Wel een bol ding waardoor je hoofd net iets te ver naar voren wordt gedrukt.
Dus wellicht laat ik deze electo-astra voor slechts EUR 70.000 wel aan mij voorbij gaan.
 
Informatie over Garanties van SR, MR & LR.

Schermafbeelding 2018-12-05 om 21.43.31.png
 
  • Informative
Reactions: CO2CLEAN