Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Net ook gebeld. Mijn auto, (M3LR, wit interieur, midnight silver, 18", boot 2) staat nog steeds in Zeebrugge en heeft vertraging opgelopen met vervoeren naar Tilburg. Ze verwachten vandaag ook moeilijkheden ivm staking in Belgie.
VIN is bekend, kenteken nog niet. Ze verwachten levering in max. 2 weken.
 
Nope.. volgens een bron doen ze 10-15 leveringen per dag.. hopelijk niet alle 4 Sec's samen? Mogen wel een tandje bijsteken dan..

15 per dag op een SEC? Dat is minder dan 2 per uur. Er van uitgaande dat je een uur per auto nodig hebt zouden ze dus maar met twee personen uitleveren? Kan haast toch niet... Zo gaan ze nooit die backorderlijst wegwerken.
 
15 per dag op een SEC? Dat is minder dan 2 per uur. Er van uitgaande dat je een uur per auto nodig hebt zouden ze dus maar met twee personen uitleveren? Kan haast toch niet... Zo gaan ze nooit die backorderlijst wegwerken.
Ik hoop ook echt dat het er meer zijn... of we halen zelfs eind maart niet. Ik zie al scenario's als in Amerika, waarop een bepaald moment mensen met een nieuw order hun levering al hadden na 3 maand, en dus zelfs nog voor andere mensen die al 1 jaar gereserveerd hadden.
 
De standaard looks kunnen altijd beter. Deze rode performance ziet er met chrome delete, window tint, PPF & ceramic coating toch echt wel njammie uit:

o.jpg
 
Ik hoop ook echt dat het er meer zijn... of we halen zelfs eind maart niet. Ik zie al scenario's als in Amerika, waarop een bepaald moment mensen met een nieuw order hun levering al hadden na 3 maand, en dus zelfs nog voor andere mensen die al 1 jaar gereserveerd hadden.
In Gent hadden ze er 22 op één dag voorzien deze week , maar wel niet elke dag zoveel , zei een van de verkopers mij deze maandag.
 
Ik hoop ook echt dat het er meer zijn... of we halen zelfs eind maart niet. Ik zie al scenario's als in Amerika, waarop een bepaald moment mensen met een nieuw order hun levering al hadden na 3 maand, en dus zelfs nog voor andere mensen die al 1 jaar gereserveerd hadden.

Als ik het goed op heb is hier toch iemand die op 31/1 besteld had en leveringsdatum 26/2(ish) had gekregen, terwijl Xfrank nog steeds op zijn honger wacht als (laten we zeggen) aller eerste Belg.
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Als ik het goed op heb is hier toch iemand die op 31/1 besteld had en leveringsdatum 26/2(ish) had gekregen, terwijl Xfrank nog steeds op zijn honger wacht als (laten we zeggen) aller eerste Belg.
Inderdaad. Ik ken nog iemand met reservatie van 31 maart '16, zelfs als eerste in de store/rij, bestelling in dec, en die heeft ook een "indicatieve" leveringsbevestiging voor 26/02. Dus we lijken wel die kant op te gaan :)
 
Inderdaad. Ik ken nog iemand met reservatie van 31 maart '16, zelfs als eerste in de store/rij, bestelling in dec, en die heeft ook een "indicatieve" leveringsbevestiging voor 26/02. Dus we lijken wel die kant op te gaan :)
Ik weet zeker, dat mocht de auto in Tilburg zijn, je auto binnen 3 a 4 werkdagen geleverd wordt, echt, luister tussen de bedrijven door, en tel de berichten hier op het forum, ineens eindfactuur, ‘sochtends telefoontje, zelfde dag nog halen, je mytesla account zegt helemaal niks, Amsterdam telyteam doet echt zijn best, en kunnen niet het mytesla account mega sturen....
 
Ik weet zeker, dat mocht de auto in Tilburg zijn, je auto binnen 3 a 4 werkdagen geleverd wordt, echt, luister tussen de bedrijven door, en tel de berichten hier op het forum, ineens eindfactuur, ‘sochtends telefoontje, zelfde dag nog halen, je mytesla account zegt helemaal niks, Amsterdam telyteam doet echt zijn best, en kunnen niet het mytesla account mega sturen....
Tilburg komt niet in het plaatje denk ik, ze gaan van Zeebrugge direct naar de Sec's in België, wel trager en in lager volume dan de rest van Europe heb ik de indruk. Maar ik heb geduld hoor. Ik verwacht mijn levering in Gent dit weekend, en anders één van volgende weekends :)
 
Ik hoop ook echt dat het er meer zijn... of we halen zelfs eind maart niet. Ik zie al scenario's als in Amerika, waarop een bepaald moment mensen met een nieuw order hun levering al hadden na 3 maand, en dus zelfs nog voor andere mensen die al 1 jaar gereserveerd hadden.
ik ken meerdere tesla eigenaars met een reservering van 31.3.16 die geen vin én geen leverdatum krijgen.

waaronder ikzelf.

Ik ga mijn bestelling annuleren.
en vervolgens een nieuwe plaatsen, op naam van mijn vrouw, niet Tesla eigenaar.

Want het is intussen duidelijk dat ze LIFO werken. En graag nieuwe rijders aantrekken .
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: Michel3 and Monky