Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
FAKE NEWS

Dat merk ik ook wel hier op het forum, nieuwe eigenaren zijn echt laaiend enthousiast!
Maar wij hebben een roze bril:p

@Daniel F : "Als eigenaar van een auto die jouw zeer fraaie auto wel degelijk bij kan houden (sterker nog, jou het nakijken geeft bij een stoplicht, model X P100D)" en vervolgens jou inhaalt na de 100km/h te hebben gehaald en aan de horizon verdwijnt en pas vele kilometers later aan een laadpaal moet...lol;), het blijven allemaal waanzinnige EV's. Ik blijf elke dag trots om ze te mogen rijden:):cool:
 
Last edited:
Als eigenaar van een auto die jouw zeer fraaie auto wel degelijk bij kan houden (sterker nog, jou het nakijken geeft bij een stoplicht, model X P100D), kan ik je verzekeren dat te vaak achter elkaar maximaal optrekken leidt tot niet te onderschatten misselijkheid bij de bestuurder.

P.S. Zandpaadjes zijn juist bij uitstek plezierig om over heen te rijden, zie de e-rally! :D

Dit was een leenauto, dus ik wilde de zandpaadjes maar even niet misbruiken. ;)

Ik weet nu al dat mijn vrouw de auto waarschijnlijk het liefst alleen in 'chill'-mode wilt hebben als ze er bij is. Gelukkig zit ik meestal alleen in de auto en heb ik geen enkele moeite met lekker vlot optrekken. De videograaf die we bij hadden heeft de auto wel misselijk verlaten. :)

Enne, ik weet dat er zeker auto's zijn die sneller zijn, zeker onder de Tesla's. Maar 99% van de tijd sta je bij het verkeerslicht naast auto's die je er met de beste wil van de wereld niet uit trekken. :)
 
  • Like
Reactions: Michel3
Waar konden we ook alweer zien waar de boten zijn? Vanochtend eindelijk een VIN gekregen via de telefoon en de waarschijnlijkheid dat de auto op boot 5 zou staan... Aandringen dat je een eerste dag reservering hebt helpt volgens mij niet, die zijn er namelijk teveel die ook nog niks weten.
Is er ook een manier om je VIN te tracken?
 
Waar konden we ook alweer zien waar de boten zijn? Vanochtend eindelijk een VIN gekregen via de telefoon en de waarschijnlijkheid dat de auto op boot 5 zou staan... Aandringen dat je een eerste dag reservering hebt helpt volgens mij niet, die zijn er namelijk teveel die ook nog niks weten.
Is er ook een manier om je VIN te tracken?
Even de naam van je boot zoeken, dan kan je deze website gebruiken:
http://dudewheresmycar.tozz.nl/europe.php

Europe is overigens de naam van boot 4, dus niet alle boten naar "Europe" zijn dan zichtbaar.
 
Bij LeasePlan kan dat ja. Je kan vooraf elke accessoire mee leasen maar bij navraag bleek dat ik ook achteraf accessoires kon toevoegen. Ik heb expliciet gevraagd of ik achteraf EAP kon toevoegen en dat bleek te kunnen. Kwestie van aankopen, declaratie met factuur indienen en presto.

Maar dan neem ik aan dat na levering je leasebedrag hoger werd en daar de werkgever er aan mee moet werken, Ben geen ZZPer/eigen baas dus tenzij leasemaatschappij aan mijzelf de toegevoegde optie apart wilt leasen/factureren zal dat wel lastig worden gok ik.
Toch bedankt voor de gedachte, het is het proberen altijd waard ;)
 
Maar dan neem ik aan dat na levering je leasebedrag hoger werd en daar de werkgever er aan mee moet werken, Ben geen ZZPer/eigen baas dus tenzij leasemaatschappij aan mijzelf de toegevoegde optie apart wilt leasen/factureren zal dat wel lastig worden gok ik.
Toch bedankt voor de gedachte, het is het proberen altijd waard ;)
Uiteraard, je krijgt het niet voor niets