Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zit te overwegen om enkel zijramen te doen.
Een bedrijf wilt de gehele raam uit de deur halen, ander wilt (gedeeltelijke) folie op plakken - enkel het stuk raam dat je daadwerkelijk ziet.

Eerste lijkt mij wat gevoelig qua garantie.
Ga jij het hele raam of enkel het deel wat je ziet beplakken?
Wat een onzin. Laat atijd mijn ruiten tinten en er zijn nog nooit ramen uitgehaald. Nog nooit problemen of beschadigingen gehad ermee. Ook al onze eerste M3 laten tinten achter en zijruiten achter en het zit top!
 
Nee, 50 % korting op de prijs die geldt als je AP achteraf bestelt. Ik kreeg daarnet onderstaande email.


Beste ,

De klanten wiens auto's voor 1 maart besteld en geleverd zijn kunnen voor 50 % korting de AutoPilot en Full Self Driving optie aanschaffen. Dit betekent in praktijk dus dat de AutoPilot nu €2.100 voor u kost, en in combinatie met Full Self Driving is dit €5.850.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxxxxx | Inside Delivery Advisor, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]
Toch wel bizar?! Is er logica?
Ik heb dan geluk dat ik de auto nog niet heb en krijg AP gratis en mensen die de auto al wel hebben door een hoop toeval/geluk moeten 2.100 euro betalen.:confused:
 
Toch wel bizar?! Is er logica?
Ik heb dan geluk dat ik de auto nog niet heb en krijg AP gratis en mensen die de auto al wel hebben door een hoop toeval/geluk moeten 2.100 euro betalen.:confused:
Moesten ze een lijn trekken op de besteldatum, dat zou ik ergens kunnen begrijpen, maar die leverdatum slaagt echt op niks. Dat heb je gewoon niet in de hand!
 
Gisteren weer gebeld. Ondanks dat mij vorige week door 3 Tesla medewerkers verzekerd is dat deze week geleverd zou worden is dat nu weer onzeker. De meneer die ik aan de lijn had gaf aan dat mijn 3 nog steeds in Zeebrugge is (boot 4) en ondanks dat de verwachting is dat die deze week naar Tilburg komt hij geen toezeggingen over levering wilde doen. Hij gaf aan dat zijn collega's eigenlijk nog niks hadden kunnen beloven/toezeggen en dat hij geen valse verwachtingen wil scheppen door iets over de leverdatum te zeggen. Moet zeggen dat ik "we weten het ook nog niet" meer waardeer dan valse beloften. Wel bevestigd dat ik inderdaad de upgrade van EAP naar AP+FSD krijg.
 
Ja... toch ook nog telefonisch bevestigd gekregen dat (net) vóór 1 maart geleverd gewoon pech betekent voor autopilot, je krijgt enkel korting. Andere informatie die eerder verstrekt zou zijn was incorrect en 'het systeem' laat niets anders toe. Had ik de levering maar drie dagen later ingepland...
 
Gisteren weer gebeld. Ondanks dat mij vorige week door 3 Tesla medewerkers verzekerd is dat deze week geleverd zou worden is dat nu weer onzeker. De meneer die ik aan de lijn had gaf aan dat mijn 3 nog steeds in Zeebrugge is (boot 4) en ondanks dat de verwachting is dat die deze week naar Tilburg komt hij geen toezeggingen over levering wilde doen. Hij gaf aan dat zijn collega's eigenlijk nog niks hadden kunnen beloven/toezeggen en dat hij geen valse verwachtingen wil scheppen door iets over de leverdatum te zeggen. Moet zeggen dat ik "we weten het ook nog niet" meer waardeer dan valse beloften. Wel bevestigd dat ik inderdaad de upgrade van EAP naar AP+FSD krijg.
Ik zou alles wat Tesla beloofd met een flink pak zout nemen.... Ik heb op 19-02 een eindfactuur gekregen met VIN, op 20-02 betaald, kon de auto op 28-02 afhalen, dat werd (gelukkig!) door Tesla verzet naar 04-03, op 01-03 de sms gekregen over AP-upgrade, en op 04-03 om 9.15 uur kreeg ik een telefoontje dat de levering om 11.00 uur niet doorging. Wanneer dan wel? Daar hadden ze geen idee van. Pfff.
Uiteindelijk zal het wel goed komen, dat was bij mijn S ook altijd het geval.
 
Gisteren weer gebeld. Ondanks dat mij vorige week door 3 Tesla medewerkers verzekerd is dat deze week geleverd zou worden is dat nu weer onzeker. De meneer die ik aan de lijn had gaf aan dat mijn 3 nog steeds in Zeebrugge is (boot 4) en ondanks dat de verwachting is dat die deze week naar Tilburg komt hij geen toezeggingen over levering wilde doen. Hij gaf aan dat zijn collega's eigenlijk nog niks hadden kunnen beloven/toezeggen en dat hij geen valse verwachtingen wil scheppen door iets over de leverdatum te zeggen. Moet zeggen dat ik "we weten het ook nog niet" meer waardeer dan valse beloften. Wel bevestigd dat ik inderdaad de upgrade van EAP naar AP+FSD krijg.

Voor mij hetzelfde verhaal.
Achteraf wel blij dat ik de Model 3 niet geleverd is in feb wat eerst wel zo zou zijn. Nu gratis AP en een fikse korting op de FSD.
Das wel lekker, maar erg zuur en niet te begrijpen voor de mensen die de auto vóór 1 maart geleverd hebben gekregen.
 
Nee, 50 % korting op de prijs die geldt als je AP achteraf bestelt. Ik kreeg daarnet onderstaande email.


Beste ,

De klanten wiens auto's voor 1 maart besteld en geleverd zijn kunnen voor 50 % korting de AutoPilot en Full Self Driving optie aanschaffen. Dit betekent in praktijk dus dat de AutoPilot nu €2.100 voor u kost, en in combinatie met Full Self Driving is dit €5.850.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxxxxx | Inside Delivery Advisor, Europe Sales
Burgemeester Stramanweg 122 | 1101 EN Amsterdam, The Netherlands
+31 13 799 8814 | [email protected]

Net weer gebeld met Sales Rotterdam én Amsterdam.
Zij bevestigen beide dat ik zeker wel gewoon met terugwerkende kracht GRATIS AP krijg op mijn M3's. (orgineel besteld zonder EAP)

Kon wel even duren maar het komt er zeker weten aan.
Ik wacht het weer even af. :)