Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
69F528F3-9E37-4A3E-A9D0-19D54D5AB62B.jpeg
Lijkt erop dat je dus verschillende sms berichten krijgt zonder al te veel logica in.
In mijn sms staat ook Gent terwijl als afleverlocatie zoals gevraagd Hasselt staat.
Maar moest hij nu toch in Gent geleverd worden rij ik wel naar daar...
 
Neen, deze niet...

Die heb ik ook nog niet gehad, maar dat zal dan hopelijk niet al te lang meer duren. :)
Ik vraag me af of dat ook impliceert dat "onze" wagens op de Viking Adventure staan, dan gaat Maart alleszins belachelijk krap worden.

Anderzijds past het wel mooi in het theoretische straatje dat ze eerst de veraf gelegen gebieden bevoorraden en tegen het einde van het kwartaal pas de dichtbij gelegen gebieden om dan de kwartaalcijfers maximaal te maximaliseren.

Met uiteraard alle consequenties voor de afleverkwaliteit, maar in dat bos staan al genoeg bomen. ;)
 
Fijn dat Leaseplan dat dan ook naar al hun rijders gaat communiceren dan?
Ik heb niets ontvangen.

Ik heb actief vorige week contact gehad met leaseplan hierover, omdat op mijn persoonlijke reserveringsnummer nog steeds geen bestelling te zien was door Tesla. In de reactie van leaseplanlease maandag dezelfde boodschap per mail.

Om te kunnen profiteren van de prijsverlaging besloten om voor optie 2 te gaan. 2 maanden extra wachten en wie weet wat voor positieve/negatieve verrassingen we nog gaan krijgen de komende maanden. Trial/prijswijzigingen/hw3/model Y..?
 
Net Tesla gebeld n.a.v. dat smsje zojuist. Er is nu een VIN gekoppeld en na wat vriendelijk aandringen wilde hij die ook mededelen: 2601xx. Volgens hem moet de auto ergens in de laatste twee weken van maart opgehaald kunnen worden.

Hij zei echter ook dat hij op boot 9 zat en dat vond ik best vreemd aangezien de laatste boot die ik ken boot 8 is (Viking Adventure) en die komt pas de laatste week van maart aan. Dat wordt wel heel krap dan.
 
ik heb net ook gebeld en een bevestiging ontvangen per mail dat ik gratis AP krijg bij mijn auto. auto is nog ergens onderweg en niemand weet wanneer hij geleverd zal gaan worden. Maar in iedergeval dus wel met de AP al geloof ik dat allemaal pas zodra de auto geleverd is en het werkt.

besteld door de leasemaatschappij op 2 jan

we wachten weer (ongeduldig) af.
 
Niet helemaal mee eens. Er zijn toch wel wat leuke dingen van de EAP naar FSP verplaatst. Zoals bijvoorbeeld lane changig
Dat begrijp ik, maar daar red ik mij wel mee zonder.;)

Inparkeren kan ik ook ;), maar als dat automatisch kan zou ik wel mooi vinden. Dat is jammer dat ik dat mis. Maar ook al wel begrepen van iemand dat dat ook niet is om over naar huis te schrijven met een Tesla.
 
En bij de Sec Groningen staat een zwarte Model 3 P met witte bekleding. Witte bekleding had ik nog niet eerder gezien. En wit is dus echt wit.
Dan zie je wel dat de ramen dan erg licht zijn, met zwart interieur komt dat wat beter over vind ik. Dan lijkt het wat getint.
 
View attachment 385685 Lijkt erop dat je dus verschillende sms berichten krijgt zonder al te veel logica in.
In mijn sms staat ook Gent terwijl als afleverlocatie zoals gevraagd Hasselt staat.
Maar moest hij nu toch in Gent geleverd worden rij ik wel naar daar...
ik heb (bijna)hetzelfde bericht op exact dezelfde moment gekregen, maar bij mij staat Hasselt, tewijl ik Gent had gevraagd.;)