Gamechanger
Member
Pfffff, wat is dat toch? Ik zou liever nog een maand extra wachten dan op delivery day zulke fratsen te moeten zien. Delivery checklist zal ik sowieso volledig overlopen en bij het minste accepteer ik de levering niet. Ik neem die niet mee naar huis om een maand of 2 later terug naar een SeC te moeten om die iets te laten herstellen of plaatsen die er al bij de levering moest zijn...
Voor de zekerheid zal ik de dag van de levering nog eens bellen en vragen dat ze de wagen goed checken. Een Type 2 kabel moet er bij mij in zitten.
Toch jammer dat ze die er niet meteen van de fabriek af in steken... Al dat tijdverlies...
Ik denk niet dat de problemen te wijten zijn aan het personeel in de SeC of delivery, maar eerder in USA.
QUALITY CONTROL ELON, WHERE IS IT ?
Zou het niet kunnen dat de Europese klanten een pak kritischer zijn dan de Amerikanen/Canadezen. Denk dat ze de kwaliteitscontrole voor S en X al grotendeels onder de knie hebben, nu moet de 3 volgen