Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Met deze nieuwe prijzen en de toevoeging van de SR+ geloof ik niet dat de LR RWD nog beschikbaar gaat komen. De leasemaatschappijen kunnen weer gaan calculeren, voor de zoveelste keer in een paar maanden. Zal het lease tarief (wat al aan de hoge kant was) niet ten goede komen voor de berijder.
Je kunt tzt gewoon bellen en zeggen dat je een RWD wilt bestellen. Hebben ze vast nog genoeg staan in de Usa. Ze willen het alleen simpeler maken qua keus online.
 
En besteld!
  • Model 3 Standard Range Plus achterwielaandrijving
  • Lakkleur Deep Blue Metallic
  • 18'' Aero velgen
  • Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
  • Autopilot
Precies voor deze versie verdwijnt het stukje tekst over de levering.
Dus even geduld hebben wanneer hier verdere informatie over bekend wordt gemaakt.


Heeft AP nu geen meerprijs en krijg je dat er dus standaard bij?
Zo ja krijg je dus voor die 5300 euro -> FSD?
 
AP zit standaard in de prijs inbegrepen voor een iets lagere prijs dan die €3200,-.
Ik wilde sowieso al AP dus voor mij maakt dat geen verschil, buiten dat hij nu dus net iets goedkoper is geworden.

Ook de prijs voor de kleuren is verlaagd, mooie bijkomstigheid!
 
Met deze nieuwe prijzen en de toevoeging van de SR+ geloof ik niet dat de LR RWD nog beschikbaar gaat komen. De leasemaatschappijen kunnen weer gaan calculeren, voor de zoveelste keer in een paar maanden. Zal het lease tarief (wat al aan de hoge kant was) niet ten goede komen voor de berijder.

Die leaseprijzen zijn inderdaad aan de hoge kant en veranderen met de dag. Ik houd Leaseplandirect qua prijs in de gaten en daar is mijn configuratie welke niet gewijzigd is t.o.v. 1 april ineens €17,- p.m. duurder. Geen idee waarom.
 
Ik heb zowel mijzelf als mijn partner toegang in de app gegeven met hetzelfde password. Dat lijkt niet goed te werken, elke keer zie ik rare settings terug komen die ik niet gezet heb. Een voorbeeld: mijn partner speelt wat met valet mode in zijn app en zet dus een pincode. Uiteindelijk haal ik die pincode weg. Staat vanmorgen ineens die pincode er wéér in mijn app, terwijl mijn partner die niet zelf terug gezet heeft. Mijn theorie: zijn app denkt dat valet nog aan moet staan en knalt gewoon de pin er weer op. Hetzelfde gezeur zie ik met HVAC settings, stoelen die spontaan aan gaan, etc. Bloedirritant, om uit te sluiten dat het zijn app is heb ik een nieuw tesla account password aangemaakt en alleen op mijn app gezet.

In theorie zou het natuurlijk ook de TezLab of TeslaSpy app of ABRP kunnen zijn die via de API lopen te rommelen. Alledrie zijn met de password reset nu uitgesloten.

Hebben meer mensen hier last van?h
 
Last edited:
Jammer dat er (momenteel) geen mogelijkheid is om een Standard Range Plus te combineren met een premium interieur... Hopelijk komt die er in de toekomst nog bij :)
wat bedoel je met Premium interieur dan? SR+ heeft eigenlijk alleen geen streaming media, browser en Live verkeersweergave en heeft minder speakers.

Ik zou alleen graag de streaming media er bij willen kopen. Wellicht dat dat in de toekomst alsnog extra kan worden afgenomen. Want de hardware qua modem zit er wel in.
 
Wat is het verschil dan? Ik zie het niet zo snel staan..
Gedeeltelijk premium interieur bestaat uit:

  • 12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen.
  • Premium stoelmaterialen en bekleding
  • Audiosysteem met upgrade – Immersive Sound
  • Basiskaarten en -navigatie
  • LED-mistlampen
  • Middenconsole met opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones
Premium interieur bestaat uit:

  • 12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen en achterstoelen.
  • Premium audiosysteem – 14 luidsprekers, 1 subwoofer, 2 versterkers, en Immersive Sound
  • Satellietkaarten met live verkeersweergave en navigatie
  • Streaming muziek en media via internet in de auto
  • Internetbrowser
  • Locatiebewuste automatische garagedeuropener
  • LED-mistlampen
  • Middenconsole met opbergruimte, 4 USB-aansluitingen en dockingstations voor 2 smartphones
Alle interieurs zijn inclusief:

  • Getint glazen dak met zon- en anti-UV bescherming
  • Automatisch dimmende, elektrisch inklapbare, verwarmde buitenspiegels
  • Muziek en media via Bluetooth®
  • Persoonlijke bestuurdersprofielen
 
  • Like
Reactions: Niels77
wat bedoel je met Premium interieur dan? SR+ heeft eigenlijk alleen geen streaming media, browser en Live verkeersweergave en heeft minder speakers.

Ik zou alleen graag de streaming media er bij willen kopen. Wellicht dat dat in de toekomst alsnog extra kan worden afgenomen. Want de hardware qua modem zit er wel in.
Dat zijn inderdaad de details die ik nog wel zou missen. De live verkeersweergave en satellite view voor navigatie, en de betere speakers :)

Overigens bevat de blogpost nog volgende alinea:

To further simplify our line-up, beginning today customers will also need to call or visit a Tesla store to get Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive. We’re making these changes to ensure that our online order process is focused exclusively on the three Model 3 variants customers want most.
Zou die ook in België verkrijgbaar zijn, eventueel met premium interieur?
 
Dat zijn inderdaad de details die ik nog wel zou missen. De live verkeersweergave en satellite view voor navigatie, en de betere speakers :)

Overigens bevat de blogpost nog volgende alinea:

To further simplify our line-up, beginning today customers will also need to call or visit a Tesla store to get Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive. We’re making these changes to ensure that our online order process is focused exclusively on the three Model 3 variants customers want most.
Zou die ook in België verkrijgbaar zijn, eventueel met premium interieur?
Longe Range is alleen beschikbaar met Premium interieur. Dus dan heb je al je wensen :)