M3LR
Member
Even een update van een inmiddels zeer ontevreden Model 3 owner.
Auto werd geleverd zonder laadkabel, dramatische lak, deuren die niet goed dicht gingen en nog wat kleine zaken.
Na 2 maanden bezit met de auto een boodschap doen, kom terug de auto in en hij doet niets meer.
Eerst 1 uur in de wacht aan de telefoon, daarna een uur gewacht op sleepwagen, auto is nu 2,5 week weg.... Batterij vervangen en -hopelijk- deze week ophalen.
Ik kom uit Brabant, auto kwam stil te staan in Amsterdam, moet hem daar ook weer ophalen (vind ik bedenkelijke service maar goed).
Verder heb ik vanaf week 2 al een ster in de voorruit, melding van gemaakt en zou deze week vervangen worden, zojuist gebeld door Carglass (want Tesla had mij verteld dat dat sneller zou gaan) dat Tesla toch heeft besloten geen ruiten uit te leveren. Wanneer dan wel? was mijn vraag, maar dat is helaas onbekend.
Beetje hetzelfde als de laadkabel, ik begrijp dat als je nu een Model 3 besteld een laadkabel ontvangt maar voor mij (iemand die in 2017 gereserveerd heeft) is er nog steeds niets, vreemd....
Ik was altijd degene die alles goed praatte voor Tesla, maar op dit moment ben ik het vertrouwen in de organisatie verloren. Het voelt alsof ze zoveel mogelijk willen verkopen / leveren en daarna is het klaar, verwacht geen service.....
Edit: afgelopen weken is al het contact met Tesla over de voortgang van de reparatie uit mijzelf gekomen (na uren in de wacht staan) want van Tesla hoor ik niets en sinds gisteren kan ik ze op de telefoon ook niet meer te pakken krijgen, dus laten we hopen op het beste.
Auto werd geleverd zonder laadkabel, dramatische lak, deuren die niet goed dicht gingen en nog wat kleine zaken.
Na 2 maanden bezit met de auto een boodschap doen, kom terug de auto in en hij doet niets meer.
Eerst 1 uur in de wacht aan de telefoon, daarna een uur gewacht op sleepwagen, auto is nu 2,5 week weg.... Batterij vervangen en -hopelijk- deze week ophalen.
Ik kom uit Brabant, auto kwam stil te staan in Amsterdam, moet hem daar ook weer ophalen (vind ik bedenkelijke service maar goed).
Verder heb ik vanaf week 2 al een ster in de voorruit, melding van gemaakt en zou deze week vervangen worden, zojuist gebeld door Carglass (want Tesla had mij verteld dat dat sneller zou gaan) dat Tesla toch heeft besloten geen ruiten uit te leveren. Wanneer dan wel? was mijn vraag, maar dat is helaas onbekend.
Beetje hetzelfde als de laadkabel, ik begrijp dat als je nu een Model 3 besteld een laadkabel ontvangt maar voor mij (iemand die in 2017 gereserveerd heeft) is er nog steeds niets, vreemd....
Ik was altijd degene die alles goed praatte voor Tesla, maar op dit moment ben ik het vertrouwen in de organisatie verloren. Het voelt alsof ze zoveel mogelijk willen verkopen / leveren en daarna is het klaar, verwacht geen service.....
Edit: afgelopen weken is al het contact met Tesla over de voortgang van de reparatie uit mijzelf gekomen (na uren in de wacht staan) want van Tesla hoor ik niets en sinds gisteren kan ik ze op de telefoon ook niet meer te pakken krijgen, dus laten we hopen op het beste.
Last edited: