Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog nooit een 2,5m Type 2 kabel gezien. Zelfs de UMC heeft een langere kabel (20 voet, ofwel 6 meter).

En iemand die zegt dat er "altijd" een 2,5m Type 2 kabel wordt geleverd bij een Model 3 heeft bij mij niet zoveel credibiliteit (mijn kabel is een 4m kabel, en mensen die in maart een wagen kregen haddne toen inderdaad een 7,5m kabel).
 
  • Informative
Reactions: Rutger_lwd
Ik werd net gebeld door Tesla dat er voor mijn M3 een laadkabel klaarligt. Volgens hem een kabel van 2,5 meter zoals dat altijd bij de M3 wordt geleverd. Nu dacht ik hier te hebben gelezen dat er vaak een 7,5 meter kabel bij zit maar minstens een 4 meter kabel. Wat is jullie ervaring?


Als je idd een 2,5m kabel hebt wil ik wel met je ruilen voor mijn 7m kabel.
 
  • Like
Reactions: TM3LR
Ik heb nog nooit een 2,5m Type 2 kabel gezien. Zelfs de UMC heeft een langere kabel (20 voet, ofwel 6 meter).

En iemand die zegt dat er "altijd" een 2,5m Type 2 kabel wordt geleverd bij een Model 3 heeft bij mij niet zoveel credibiliteit (mijn kabel is een 4m kabel, en mensen die in maart een wagen kregen haddne toen inderdaad een 7,5m kabel).
Het bleek uiteindelijk ook een 4 meter kabel te zijn. Al gingen ze er in Groningen nog steeds van uit dat het een 2,5 meter kabel was
 
Moet zeggen dat ik de Model S mooier vind maar kan heel erg genieten van de model 3. Alleen als je er recht staat / rijd vind ik de overgang van de kofferbak naar het achterraam niet zo mooi.

Vindt de S ook mooier, met name de neus. Model 3 neus vond ik lelijk en nog steeds lelijk (zeker recht van voren). De rest is gewoon prima in verhouding. De plank met de ipad vond ik ook niks en die vindt ik nu juist top (wat een rust.... nooit gedacht, ben gek op knopjes).
 
Vorige week donderdag reed ik op de A8 richting A10 noord. Ik rij op dat moment met autopilot aan, op de rechterrijstrook van de toerit naar de A10. Op het moment dat de weefstrook (linkerrijstrook) stopt, springt spontaan mijn linkerknipperlicht aan. Ik was erg verbaasd en twijfelde aan mezelf of ik dan misschien toch zelf perongeluk het knipperlicht aan heb gezet.

Totdat ik afgelopen maandag weer op datzelfde stuk weg rij, zelfde situatie (autopilot aan/rijdend op rechterrijstrook) en wéér het knipperlicht aanspringt. Nu wist ik het zeker: ik was het niet!

Today was my lucky day. Ik mocht weer over dat zelfde stuk weg rijden. Weer hetzelfde!

Kan iemand mij vertellen wat voor functionaliteit dit is? Ik heb géén FSD en dus ook geen Noa.

Bewijsmateriaal (uiteraard gefilmd door de bijrijder ;-))


Google Maps
 
Weet iemand misschien of je in vestiging Groningen wel direct kan proefrijden?

Ik kan pas in augustus proefrijden en mag hem nu al bestellen van mijn werkgever. Ben beetje bang dat ze straks weer de prijzen gaan aanpassen of dat de levertijd naar december schiet. Was nu in vestiging Amsterdam, ben dit weekend in de regio Groningen.


Alvast bedankt voor de hulp!!
 
Weet iemand misschien of je in vestiging Groningen wel direct kan proefrijden?

Ik kan pas in augustus proefrijden en mag hem nu al bestellen van mijn werkgever. Ben beetje bang dat ze straks weer de prijzen gaan aanpassen of dat de levertijd naar december schiet. Was nu in vestiging Amsterdam, ben dit weekend in de regio Groningen.


Alvast bedankt voor de hulp!!

Ik snap je wens om proef te rijden. Maar als je eenmaal hebt proefgereden wordt je nog ongeduldiger.

Kun je beter overslaan. Zou wel voor Long Range gaan.

En:
Er komt door de veranderende bijtellingsregels een enorme rush op de Tesla M3.

Dus....
 
Ik snap je wens om proef te rijden. Maar als je eenmaal hebt proefgereden wordt je nog ongeduldiger.

Kun je beter overslaan. Zou wel voor Long Range gaan.

En:
Er komt door de veranderende bijtellingsregels een enorme rush op de Tesla M3.

Dus....
Ik snap het wel als iemand eerst even wil proefrijden! Ik heb de nodige auto’s gekocht en gereden maar wilde hem altijd eerst even ‘voelen’. Ik zie a’dam als verblijfplaats, je zal vast wel een proefritje kunnen maken bij/met een mede-forummer:).
 
Vorige week donderdag reed ik op de A8 richting A10 noord. Ik rij op dat moment met autopilot aan, op de rechterrijstrook van de toerit naar de A10. Op het moment dat de weefstrook (linkerrijstrook) stopt, springt spontaan mijn linkerknipperlicht aan. Ik was erg verbaasd en twijfelde aan mezelf of ik dan misschien toch zelf perongeluk het knipperlicht aan heb gezet.

Totdat ik afgelopen maandag weer op datzelfde stuk weg rij, zelfde situatie (autopilot aan/rijdend op rechterrijstrook) en wéér het knipperlicht aanspringt. Nu wist ik het zeker: ik was het niet!

Today was my lucky day. Ik mocht weer over dat zelfde stuk weg rijden. Weer hetzelfde!

Kan iemand mij vertellen wat voor functionaliteit dit is? Ik heb géén FSD en dus ook geen Noa.

Bewijsmateriaal (uiteraard gefilmd door de bijrijder ;-))


Google Maps

Het zal een (nieuwe?) functie op Autosteer/Autopilot zijn.
Ik zie dubbele blauwe strepen ipv enkele -> FSD/NOA staat dus niet aan (zou ook vreemd zijn omdat je dat niet hebt ;))

Maar zo ontstaan er dus files -> iedere keer opnieuw terug rijden om te kijken of richtingaanwijzer écht aan gaat.... :p