Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen wilde ik inloggen op de app, maar kreeg ik bovenstaande foutmelding. Via de website: geen enkel probleem, en ik zie mijn Tesla 'staan'.

Wachtwoord via de website aangepast, opnieuw via website aangelogd: alles ok.

Terug naar de app, inloggen met het nieuwe wachtwoord: weer dezelfde foutmelding...

Is dit een bekend probleem? Auto staat gelukkig wel gewoon voor de deur ;-)
 
OPGELOST:

Heb zojuist de app verwijderd (van iPhone) en opnieuw geinstalleerd - kan nu weer gewoon aanloggen en zie mijn auto ook weer. Beetje scary, want ik kon met de app (voordat ik hem had verwijderd) mijn wachtwoord NIET laten resetten.

Buggy app versie dus?
 
Hi, ik heb hetzelfde probleem, maar dan voor mijn partner, bij mij werkt alles ok. Zal de App bij haar ook eens opnieuw installeren, hoop dat dat helpt. Ik kon overigens wel het wachtwoord resetten.. (?).
 
  • Disagree
Reactions: pati07
Ik kan in de Tesla app ‘en afspraak inplannen’ nooit zien. Ook niet na verwijderen van de app en opnieuw installeren. Is eigenlijk altijd al zo geweest - een enkele uitzondering daar gelaten dat het toevallig een keer zichtbaar was. Herkent iemand dit probleem?
 
Volgens mij was de server waar de app mee praat beetje brak vandaag. Kreeg regelmatig 'onbekende fout' foutmelding in de app vanmiddag, sinds vanavond werkt het allemaal weer gewoon (zonder iets gedaan/veranderd te hebben).