Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Los Angeles 31 maart

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad heel prettig. Zijn ook heel gewone mensen.
Alleen Elon is te geidoliseerd (is dat een Nederlands woord) om in (zelfs deze beperkte) crowd rond te lopen. Wellicht ook nog wel een veiligheids issue.
Wellicht heeft hij zijn gezicht nog wel even laten zien op de 'tribune' van de executive invites.
Was al omringd door 2 body-guards in febr. 2014...
 
Inderdaad heel prettig. Zijn ook heel gewone mensen.
Alleen Elon is te geidoliseerd (is dat een Nederlands woord) om in (zelfs deze beperkte) crowd rond te lopen. Wellicht ook nog wel een veiligheids issue.
Wellicht heeft hij zijn gezicht nog wel even laten zien op de 'tribune' van de executive invites.

Hier loopt ie toch nog gewoon rond om iedereen even te high fiven :)


Hij zal wel naar die reservation count teller aan 't staren zijn geweest in plaats van in de crowd rond te hangen. :)
 
Hier loopt ie toch nog gewoon rond om iedereen even te high fiven :)


Hij zal wel naar die reservation count teller aan 't staren zijn geweest in plaats van in de crowd rond te hangen. :)
High-Fiven is niet hetzelfde als onder de mensen zijn en met mensen praten (en mogelijk de verkeerde dingen zeggen; alles wordt gequote en gepost).

En of een paar bodyguards om je heen nu 'gewoon' is...
 
Tijd voor een update die jullie dan zaterdagmorgen zien. Hier is het kwart voor 12 in de avond.

Neen, niet vandaag al maar pas zondagochtend zitten we in het vliegtuig en nu in Las Vegas. Niet voor het gokken, daar geef ik niets aan uit, maar om het allemaal weer eens te bekijken. Er is in de afgelopen jaren weer veel bijgebouwd.

Nu dan wat tijd om eens terug te kijken. Het feestje was fantastisch. Ik had een motel geboekt op zo'n anderhalve km van het gebeuren zodat we konden lopen en de auto thuis kon blijven. Dan kun je ook een glaasje accepteren.
Het was strak georganiseerd. De opvang bij de checkin werkte prima, je kreeg een badge met een nummer en dat nummer was weer van belang voor de volgorde in de rides.

We waren al een half uurtje van te voren vlak voor de deur van de feesttent gaan staan zodat we ook snel naar binnen konden en ik min of meer tegen het podium aan stond. Maar dat hebben jullie wel gezien.

De presentatie verliep vlotjes en het publiek was enthousiast, inderdaad een beetje als bij Apple. Elon deed het best, hij zei wat nodig was en beslist niet meer dan dat. En toch tussen de regels door ook tegelijk weer erg veel.

Dan de auto. Ziet er mooi uit maar was natuurlijk niet af. We kunnen ons nu wel druk gaan maken over het grote scherm of het ontbreken van een schermpje achter het stuur, of het stuur zelf maar dat heeft geen enkele zin. Waar het om ging, en zo was het ook gezegd, was dat we zouden weten hoe de auto er uit gaat zien en wat de specs zijn. Op dat punt zijn onze verwachtingen overtroffen. En met het dashboard en het grote scherm komt het wel in orde en ze zien er alweer heel anders uit bij de volgende presentatie. Nu maar even niet op letten.

De aankondiging van de verdubbeling van het aantal SuC's en drie maal zoveel destinationchargers is mooi maar hij vertelde er ook nog bij dat de auto overal ter wereld kan worden opgeladen. Dat zou kunnen betekenen dat er toch iets van een uniforme stekker aan zit te komen.

Ik zal er in het weekend nog wel wat dieper op ingaan, ik ben nog bezig de puzzelstukjes in te passen. Dus, wordt vervolgd.
 
Goedemorgen. Het is hier nu bijna 7 uur.
Om te beginnen maar even het uitzicht vanuit de kamer. Leuke afsluiting zo, vandaag nog flink rondstruinen hier en morgenochtend terug naar NL.

Zo tussendoor lees ik wat publicaties en reacties dus ik probeer ook wat dat betreft bij te blijven.
Er wordt ook weer flink getrolld zo links en rechts maar over het algemeen zie ik positieve tot erg positieve verhalen.

Ik gaf al aan dat ik denk dat er nog veel meer aan zit tekomen. Zo is lang geleden al gezegd dat Model 3 er in verschillende vormen komt, op hetzelfde platform. Dat zie ik ook wel gebeuren en daar komen dan tussentijdse aankondigingen, wellicht een "final releaseparty" vlak voor de productie start. Men heeft nog tijd daarvoor.

Ook sluit ik niet uit dat er tegen die tijd productiefaciliteiten bijkomen zoals in China en wellicht ook dichter bij huis.

Het "laadverhaal" is veelbelovend en wie weet wat er op de achtergrond al klaar ligt voot uitbouw. Misschien toch die begeerde uniforme stekker, maar dan samen met Tesla ontwikkeld. Ik ben ook erg benieuwd naar wat Destination charging ons zal brengen als het balletje eenmaal begint te rollen.

Ik begreep dat de stand inmiddeld de 200.000 gepasseerd is?

Handig die thumbnailfunctie. Kan ik ongestraft meer foto's plaatsen zonder dat het scherm te klein wordt.
Hoewel, 10 blijkt het maximum te zijn.

Nu maar eens proberen een kop koffie te scoren
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    453.4 KB · Views: 77
  • image.jpeg
    image.jpeg
    348.7 KB · Views: 56
  • image.jpeg
    image.jpeg
    658.1 KB · Views: 60
  • image.jpeg
    image.jpeg
    475.4 KB · Views: 58
  • image.jpeg
    image.jpeg
    648.7 KB · Views: 55
  • image.jpeg
    image.jpeg
    382.8 KB · Views: 64
  • image.jpeg
    image.jpeg
    509.5 KB · Views: 56
  • image.jpeg
    image.jpeg
    608.4 KB · Views: 60
  • image.jpeg
    image.jpeg
    268.6 KB · Views: 55
  • image.jpeg
    image.jpeg
    658.1 KB · Views: 58