Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Los Angeles 31 maart

This site may earn commission on affiliate links.
Op het podium stonden 3 verschillende modellen. De zilveren had bijvoorbeeld andere handgrepen en volgens mij was de neus van de rode anders dan de anderen. Denk dat het interieur nog wel wat zal veranderen. Bij de X zag het er in het begin ook anders uit dan bij de definitieve versie. Ben benieuwd hoe de model 3's eruit zien waar een testrit in gemaakt kan worden..

Edit: ah zo dus,
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    121 KB · Views: 61
  • image.jpeg
    image.jpeg
    36.2 KB · Views: 45
ik weet niet hoe de stream ging maar de presentatie was geweldig. Prachtige auto, nu in de rij voor de ride in Model 3. Is echt prachtig gedaan door Elon. Ik stond 3 meter voor hem tegen het podium aan geleund/geduwd. Meteen twee besteld.
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    196.6 KB · Views: 43
  • image.jpeg
    image.jpeg
    255.2 KB · Views: 43
  • image.jpeg
    image.jpeg
    357.8 KB · Views: 41
Ik ben na de presentatie nog even terug in bed gedoken (had flinke koppijn) en nu zie ik gelukkig veel foto's opgedoken. Ik ben echt mega enthousiast. Een kleine Model S met een X neus. Interieur vind ik nog even wennen, maar ik kan echt niet wachten tot hij geleverd gaat worden.
 
Ik ben na de presentatie nog even terug in bed gedoken (had flinke koppijn) en nu zie ik gelukkig veel foto's opgedoken. Ik ben echt mega enthousiast. Een kleine Model S met een X neus. Interieur vind ik nog even wennen, maar ik kan echt niet wachten tot hij geleverd gaat worden.

Het lange wachten kan weer beginnen, gelukkig hebben we de S om het wachten dragelijk te houden ;-)
 
OK even snel dan. Net terug in hotel en nog maar 5 uur te gaan voor ik weer op moet...

Leuk event. Vind de auto (buitenkant) super mooi. Echt een must have.

Centrale display en geen instrumentenpaneel achter stuur is niet mijn ding. Suggereerde dat er dan waarschijnlijk wel heel rap een HUD optie zal komen. (wilde de chauffeur niet ontkennen nog bevestigen; gewicht wilde/kon hij ook nog niet verklappen).
Verder maak ik me zorgen over de ophanging van dat scherm. Komt op mij niet heel sturdy over. Wat als daar een kind aan gaat hangen?

Rit was aardig. Ik zat voorin. Stoelen geven behoorlijk steun (als dit de definitieve zijn) maar voor lange mensen zit dat (net als de nieuwe S stoelen) dus niet echt goed. Acceleratie is meer dan goed/voldoende.

Verder nieuwe vrienden gemaakt. Met VP finance de proefrit gemaakt (anders was ik nu nog steeds niet in mijn bed; had een hoog 'startnummer'). Die heeft me ook bij Jon McNeill geïntroduceerd (die vond dat er een Engelse vertaling van mijn Tesla Turkey Tour verslag moest komen). Dus mocht het nog eens nodig zijn dan hebben we weer korte lijnen.

VP finance had ook een vrolijke dag. Met over 130.000 reserveringen kwam er vandaag toch even meer dan 130 miljoen binnen...
 
  • Like
Reactions: jpet and CO2CLEAN
OK even snel dan. Net terug in hotel en nog maar 5 uur te gaan voor ik weer op moet...

Leuk event. Vind de auto (buitenkant) super mooi. Echt een must have.

Centrale display en geen instrumentenpaneel achter stuur is niet mijn ding. Suggereerde dat er dan waarschijnlijk wel heel rap een HUD optie zal komen. (wilde de chauffeur niet ontkennen nog bevestigen; gewicht wilde/kon hij ook nog niet verklappen).
Verder maak ik me zorgen over de ophanging van dat scherm. Komt op mij niet heel sturdy over. Wat als daar een kind aan gaat hangen?

Rit was aardig. Ik zat voorin. Stoelen geven behoorlijk steun (als dit de definitieve zijn) maar voor lange mensen zit dat (net als de nieuwe S stoelen) dus niet echt goed. Acceleratie is meer dan goed/voldoende.

Verder nieuwe vrienden gemaakt. Met VP finance de proefrit gemaakt (anders was ik nu nog steeds niet in mijn bed; had een hoog 'startnummer'). Die heeft me ook bij Jon McNeill geïntroduceerd (die vond dat er een Engelse vertaling van mijn Tesla Turkey Tour verslag moest komen). Dus mocht het nog eens nodig zijn dan hebben we weer korte lijnen.

VP finance had ook een vrolijke dag. Met over 130.000 reserveringen kwam er vandaag toch even meer dan 130 miljoen binnen...
Prachtig dat je de mensen nog op zo'n manier kan benaderen binnen een bedrijf. Probeer dat eens bij BMW, Audi, VW, Mercedes.

Hoop echt dat het ook zo blijft.
 
Prachtig dat je de mensen nog op zo'n manier kan benaderen binnen een bedrijf. Probeer dat eens bij BMW, Audi, VW, Mercedes.

Hoop echt dat het ook zo blijft.

Inderdaad heel prettig. Zijn ook heel gewone mensen.
Alleen Elon is te geidoliseerd (is dat een Nederlands woord) om in (zelfs deze beperkte) crowd rond te lopen. Wellicht ook nog wel een veiligheids issue.
Wellicht heeft hij zijn gezicht nog wel even laten zien op de 'tribune' van de executive invites.