Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 Performance bestellingen

In welke kleur

  • Pearl White

    Votes: 45 34.6%
  • Solid Black

    Votes: 25 19.2%
  • Midnight Silver Metallic

    Votes: 23 17.7%
  • Deep Blue Metallic

    Votes: 27 20.8%
  • Multi-Coat Red

    Votes: 10 7.7%

  • Total voters
    130
This site may earn commission on affiliate links.
Net even contact gehad met Tesla via de Chat. Werd zeer correct geholpen. Mijn M3P blauw/zwart, besteld bij Tesla 29/7, wordt naar verwachting geleverd op 20 september. Helaas nog 2,5 wk wachten #ongeduldig.
Ook M3P blauw/zwart, besteld bij Tesla 3/6.
Geplande levering 12 augustus, maar nog steeds niets. Ook geen voorbereidende email van DeliveryNL die ik wel bij andere collega die 2 maanden later besteld heeft gezien heb. Per 23/8 VIN voor wat het waard is.
Helaas wilden ze mij niets zeggen over de chat. Moest contact opnemen met delivery team, formulier via website gedaan omdat ik geen tijd heb lang in de wachtstand te staan.
 
MET AFSPRAAK
@Frankvr (19.08) Solid Black / Zwart / 19" / Trekhaak afspraak 29-08 om 12:00
@Cyw00d (19.08) Pearl White Multi-Coat / Wit / 19" / Trekhaak afspraak 30-08 om 10:00 VIN 4463xx

Bevestigde VIN en Leveringsweek
@Bram Jeurissen (16.07) Pearl White Multi-Coat / ? / Performance Pack / (Verwachte levering 11-18 September) VIN 4707xx
@BooN-R010 (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart / Performance Pack / (Verwachte levering 11-18 September) VIN 4079xx
@jmin (20.07) Multi Coat Red / Zwart / Performance Pack / (Verwachte levering 15-22 september) VIN 3839xx
@Kenniey (27.08) Deep Blue Metallic / Zwart/ Performance Pack / FSD (verwachte levering binnen 2 weken) VIN 384xxx

MET VIN uit Sourcecode:

@Tesselated (03.06) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack / FSD VIN 384xxx
@Achiej (18.07) Solid Black / Zwart / Performance Pack / (LM verwacht levering 23-30 september) VIN 4901xx
@DenTheMan89 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack VIN 4708xx
@Leon 2.0 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack
@Boombastic (22.07) Midnight Silver Metallic / Zwart / Performance Pack / (LM verwacht levering 23-30 september) VIN 4690xx
@Robbertos (25-07) Pearl White Multi-Coat / ? / Performance Pack VIN 4707xx
@Sumichi (29.07) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack
@ToonDC (30-07) Solid Back / Zwart (Verwachte leverdatum 15-22 september) VIN 4901xx
@InfinityMade (02-08) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack VIN 5182xx
@sappy (16.08) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack VIN 5202xx
@TomTheys (16-08) Solid Black / Zwart / Performance Pack VIN 5168xx
@Robbarb (27.08) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack VIN 5202xx

ZONDER VIN:
@TechForze (19.07) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack / Levering Q4
@Dan84 (02.08) Pearl White Multi-Coat / Wit / Performance Pack
@Cloudviool (23.08) Pearl White / Zwart Interieur / Performance Pack
 
MET AFSPRAAK
@Frankvr (19.08) Solid Black / Zwart / 19" / Trekhaak afspraak 29-08 om 12:00
@Cyw00d (19.08) Pearl White Multi-Coat / Wit / 19" / Trekhaak afspraak 30-08 om 10:00 VIN 4463xx

Bevestigde VIN en Leveringsweek
@Bram Jeurissen (16.07) Pearl White Multi-Coat / ? / Performance Pack / (Verwachte levering 11-18 September) VIN 4707xx
@BooN-R010 (19.07) Midnight Silver Metallic / Zwart / Performance Pack / (Verwachte levering 11-18 September) VIN 4079xx
@jmin (20.07) Multi Coat Red / Zwart / Performance Pack / (Verwachte levering 15-22 september) VIN 3839xx
@Kenniey (27.08) Deep Blue Metallic / Zwart/ Performance Pack / FSD (verwachte levering binnen 2 weken) VIN 384xxx

MET VIN uit Sourcecode:

@Tesselated (03.06) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack / FSD VIN 384xxx
@Achiej (18.07) Solid Black / Zwart / Performance Pack / (LM verwacht levering 23-30 september) VIN 4901xx
@DenTheMan89 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack VIN 4708xx
@Leon 2.0 (19.07) Pearl White Multi-Coat / Wit interieur / Performance Pack
@Boombastic (22.07) Midnight Silver Metallic / Zwart / Performance Pack / (LM verwacht levering 23-30 september) VIN 4690xx
@Robbertos (25-07) Pearl White Multi-Coat / ? / Performance Pack VIN 4707xx
@Sumichi (29.07) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack
@ToonDC (30-07) Solid Back / Zwart (Verwachte leverdatum 15-22 september) VIN 4901xx
@InfinityMade (02-08) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack VIN 5182xx
@sappy (16.08) Deep Blue Metallic / Zwart / Performance Pack VIN 5202xx
@TomTheys (16-08) Solid Black / Zwart / Performance Pack VIN 5168xx
@Robbarb (27.08) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack VIN 5202xx
@Junni (15-08) Pearl White Multi-Coat / Wit / Performance Pack / FSD / (verwachte levering tussen 16 en 23 september) VIN 4801xx

ZONDER VIN:
@TechForze (19.07) Pearl White Multi-Coat / Zwart / Performance Pack / Levering Q4
@Dan84 (02.08) Pearl White Multi-Coat / Wit / Performance Pack
@Cloudviool (23.08) Pearl White / Zwart Interieur / Performance Pack
 
Ik zie bij verschillende berichten in dit draadje dat het MS rijders zijn, of tot voor kort zijn geweest. Waarom zijn jullie om van een MS naar een M3P? Wat verwacht je? En als je inmiddels in een M3P rijdt, is aan deze verwachting voldaan ofwel heb je spijt en mis je de MS?
 
Ik zie bij verschillende berichten in dit draadje dat het MS rijders zijn, of tot voor kort zijn geweest. Waarom zijn jullie om van een MS naar een M3P? Wat verwacht je? En als je inmiddels in een M3P rijdt, is aan deze verwachting voldaan ofwel heb je spijt en mis je de MS?
Bedrijf vind Model S te groot voor het imago en heeft hem daarom uit de lijst van beschikbare lease auto's gehaald. Verwacht vooral een kleinere auto met beperkingen door kleine kofferbak opening. Model S heeft echt veel bagageruimte en ruime kofferklep.
Model 3 is iets kleiner, wendbaarder en directer verwacht ik.
 
Mijn collega krijg zijn LR op 9 september geleverd. Zijn kenteken wordt G-462-??. Ik heb ook even de Tesla Chat geraadpleegd en zei konden mij melden dat er vanaf nu bijna alleen maar G- nummerborden komen. Die van mij komt voor eind september konden ze melden.
 
Ik zie bij verschillende berichten in dit draadje dat het MS rijders zijn, of tot voor kort zijn geweest. Waarom zijn jullie om van een MS naar een M3P? Wat verwacht je? En als je inmiddels in een M3P rijdt, is aan deze verwachting voldaan ofwel heb je spijt en mis je de MS?
Heb ze alle twee en voor beide is wat te zeggen.
MS75D meer ruimte en een meer solide wagen.
M3P snelheid is geweldig en ligt lekker op de weg (sportief). Heeft standaard CCS oplaad poort en kan sneller opladen. Je merkt wel dat de auto minder luxe is dan de MS. Geen automatische klep achter, als je die dicht gooit dan hoor je ook wel dat die kwalitatief minder is dan de MS.
Ik haal met beide auto's op dit moment hetzelfde verbruik haha dus ja daar hoef je het niet voor te doen.
 
Mijn collega krijg zijn LR op 9 september geleverd. Zijn kenteken wordt G-462-??. Ik heb ook even de Tesla Chat geraadpleegd en zei konden mij melden dat er vanaf nu bijna alleen maar G- nummerborden komen. Die van mij komt voor eind september konden ze melden.
Aangezien mijn VIN vergelijkbaar is met jou (wel een witte met zwarte bekleding en zonder verdere opties), hoop ik dat ik mijn bestelling ook voor eind september komt. We zullen zien.
 
23 juli via Alphabet een performance model 3 solid black met zwart interieur inclusief performance pack besteld. 30 juli bevestiging vanuit Tesla met RN en leveringsrestrictie vanuit leasemaatschappij op 1 september. Tot op heden nog niks gehoord, geen VIN in source en geen antwoord op mail naar DeliveryNL. Vrij vervelend dat er nog geen duidelijkheid gegeven is over de eventuele periode waarin deze wordt geleverd. Wat adviseren jullie? Contact laten verlopen via leasemaatschappij of Tesla proberen aan de lijn te krijgen tussen de vreselijk lange wachttijden?
 
23 juli via Alphabet een performance model 3 solid black met zwart interieur inclusief performance pack besteld. 30 juli bevestiging vanuit Tesla met RN en leveringsrestrictie vanuit leasemaatschappij op 1 september. Tot op heden nog niks gehoord, geen VIN in source en geen antwoord op mail naar DeliveryNL. Vrij vervelend dat er nog geen duidelijkheid gegeven is over de eventuele periode waarin deze wordt geleverd. Wat adviseren jullie? Contact laten verlopen via leasemaatschappij of Tesla proberen aan de lijn te krijgen tussen de vreselijk lange wachttijden?

je kan evt via de chat op de website vragen of er wat bekend is. Met een beetje mazzel tref je er eentje die wat info wilt geven.
 
Oke ik Lee's nu m3p zonder performance pack? Dus de prestaties van de p zonder 20inch en spoiler

Niet helemaal. Je krijgt alleen de acceleratie en de "track mode" van de P. Geen P-remmen, P-spoiler, 20" P-velgen, verlaagde rijhoogte en de topsnelheid blijft de standaard 233 km/h van de non-P awd. Misschien kun je die topsnelheid nog laten unlocken wanneer je achteraf een spoiler door Tesla laat plaatsen. Geen idee.
Een trekhaak is ook mogelijk, maar die kan niet achteraf bij Tesla geplaatst worden (geldt voor alle typen m3's). Je moet er een spotten bij "Direct beschikbaar" of bellen met sales.
 
Niet helemaal. Je krijgt alleen de acceleratie en de "track mode" van de P. Geen P-remmen, P-spoiler, 20" P-velgen, verlaagde rijhoogte en de topsnelheid blijft de standaard 233 km/h van de non-P awd. Misschien kun je die topsnelheid nog laten unlocken wanneer je achteraf een spoiler door Tesla laat plaatsen. Geen idee.
Een trekhaak is ook mogelijk, maar die kan niet achteraf bij Tesla geplaatst worden (geldt voor alle typen m3's). Je moet er een spotten bij "Direct beschikbaar" of bellen met sales.

Volgens mij krijgt hij ook niet de Track Mode.....
 
Op 14 juli heb ik een M3P besteld, een blauwe met zwart interieur. (RN109440319)
Er werd toen verteld dat de levering waarschijnlijk eind augustus zou zijn.
Op 5 augustus kreeg ik een mail van delivery dat ik de levering kan verwachten tussen 1 en 8 september.

Ik heb nog geen sms of ander bericht ontvangen dus ik dacht, ik ga maar eens met Tesla chatten of ze al meer weten.
Werd redelijk snel geholpen met de chat, alleen het bericht wat nogal jammer.
Voor mijn auto met VIN 4233XX is nog geen leveringsdatum bekend dus ze verwachten niet voor eind september te leveren....