Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3SX Tour inschrijving geopend!

This site may earn commission on affiliate links.
Beste TMC'ers,

Vanaf vandaag is de inschrijving voor de Model 3SX Tour geopend!

De laatste weken is er achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw platform voor bestaande Tesla rijders én voor automobilisten die een overstap overwegen naar Tesla en/of elektrisch rijden. Vanuit de naam Teslarific zal dan ook de Model 3SX Tour georganiseerd worden.

Inschrijven voor Model 3SX Tour >

Datum en locatie van vertrek bekend
De kogel is door de kerk! De Model 3SX Tour zal beginnen vanuit Eindhoven (Supercharger Van der Valk Hotel). 's-Ochtends komen we hier met zijn allen bij elkaar en kunnen we genieten van een heerlijk ontbijt.

Datum van vertrek: 7 september 2019
Datum van terugkomst: 8 september 2019

Route
De voorlopige route is bekend en bestrijkt maar liefst 5 landen: Nederland, Duitsland, België, Luxemburg én Frankrijk.
Bekijk voorlopige route >

Kosten voor deelname
De maximale kosten bedragen € 100,- per persoon. Dit is inclusief ontbijt bij Van der Valk Hotel Eindhoven en overnachting (inclusief ontbijt). Belangrijk om te weten is dat na de Model 3SX Tour gekeken wordt wat de definitieve kosten zijn geweest. Indien de kosten lager uitvallen zullen deze gelden met terugwerkende kracht via overschrijving geretourneerd worden.

Beperkt aantal deelnemers
Om het onderweg chargen vloeiend te laten verlopen is er een maximum gesteld qua aantal deelnemers: 40 Tesla’s. Zodra de 40 inschrijvingen binnen zijn zal de inschrijving ook sluiten en komt er een reserve lijst. Mocht er iemand, om welke reden dan ook, uitvallen wordt de eerstvolgende op de reservelijst benaderd om deel te nemen. Schrijf je dus snel in!

Handige links:
Nieuwsbericht (delen op Social Media wordt gewaardeerd!) >
Inschrijven voor Model 3SX Tour >
Veelgestelde vragen >

Schrijf je dus snel in en tot 7 september!

Met elektrische groet,
Jay
 
Hey, vette site, leuk idee, mooi platform! Ben je zelf webdev toevallig? :)

Denkniet of ik dit aandurf met een kleine van 3 maanden maar leuk zo'n tour!!

Dankjewel! Klopt inderdaad: idee hing al langer in de lucht na het krijgen van mijn Model 3. Meenemen zou ik inderdaad ook niet adviseren maar wellicht lieve familieleden, partner, vrienden/kennissen die jou uit de brand kunnen helpen. ;)
 
Wat een leuk initiatief!
Wat voor tourtocht gaat het worden?
Wil je vooral een puzzelrit maken, behendigheidsonderdelen doen, pittoreske plekken aandoen, lekker sturen of veel snelweg zoeven?
Ben benieuwd!
Het zal een combinatie worden. De definitieve invulling is nog niet bekend. Wat wel buiten kijf staat is dat er voldoende momenten zijn om onder elkaar te komen én ook tijd is voor eigen invulling. Daarnaast willen we ook nog een spel element toevoegen aan de rit.

Op dit moment zijn er 19 aanmeldingen sinds de officiële opening van inschrijving gisteren. Maximaal 40 deelnemende Tesla's. Zeer waarschijnlijk gaat er morgen een nieuwsbrief uit vanuit E-Rally! Ben er dus snel bij!
 
Als ik voorlopige route zo zie in het aantal km, zitten er grotere stukken snelweg in. Wat ik erg jammer vindt.
Geweldig initiatief mannen! Helaas kan ik er niet bij zijn. Week ervoor rijd ik de www.slsclassic.nl en ik vrees voor een teleurgesteld gezin als ik het weekend erna weer weg ben:)
Overigens eens met @CJA Hulskamp; als de route nog voorlopig is zou ik hier nog even naar kijken. Snelweg is soms onontkoombaar maar dan alleen als verbindingsroute. Verder zijn snelwegen en/of grote provinciale wegen not done in dit soort ritten. Check googlemaps, in zo goed als alle gevallen zijn er veel mooiere (en langzamere) opties door de groene velden, soort van evenwijdig aan de snelwegen. In ieder geval veel succes toegewenst!
 
Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik mee ga. Het lijkt mij heel leuk, maar twee dagen ongeveer 550km per dag rijden vind ik wel heel erg veel.. Zou je niet veel meer geïnteresseerden vinden als de route wat minder lang was?
Het is inderdaad nog een voorlopige route. Volgende week gaan we de route nogmaals bekijken. De verwachting is dan ook dat de route een stukje korter wordt met als gevolg één of twee bestemmingen minder te bezoeken.

Iedereen die deelneemt krijgt op zeer korte termijn ook een uitnodiging voor een Facebook groep waarbij iedereen zijn/haar voorkeuren, wensen of ideeën kan plaatsen. Dus Jeroen: schrijf je in! (teller ondertussen op 28).