Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Ik doelde meer op jullie signature :)

Knipsel.JPG
 
Even terug naar de X en mogelijke leveringen.

In het EU draadje (engels) staan nu al een boel mensen waarvan de X klaar is in productie en staat te wachten op de boot. Zijn er hier al mensen die iets gehoord hebben? En ik persoonlijk ben vooral benieuwd naar degene die geen Signature of Founders serie hebben besteld ;)
 
Even terug naar de X en mogelijke leveringen.

In het EU draadje (engels) staan nu al een boel mensen waarvan de X klaar is in productie en staat te wachten op de boot. Zijn er hier al mensen die iets gehoord hebben? En ik persoonlijk ben vooral benieuwd naar degene die geen Signature of Founders serie hebben besteld ;)

Aangezien, de leveringen van de X in USA nog al eens worden uitgesteld, stel ik mijn verwachting bij naar eind 2016 voor mijn non Founder/SIG reservering. Iemand een SIG reservering over?;)
 
Mijn F95 is ca 2 weken geleden vd productielijn gekomen.
Verwachting is containers met onderdelen half Juni in NL. Indien er geen "logistieke" ;-) problemen zijn dan doe ik eind Juni een paar SuCs aan zodat belangstellende een stukje (mee) kunnen rijden.

Mijn Signature zou ook 2 weken geleden van de productielijn zijn gekomen, is echter vertraagd. In MyTesla staat dat ie nog in productie genomen moet worden. Leverdatum zal, denk ik, begin augustus worden.