Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Eigenlijk kwam ik hier op uit, maar toch maar niet gedaan....
 

Attachments

  • Screen Shot 2016-05-24 at 00.07.09.png
    Screen Shot 2016-05-24 at 00.07.09.png
    59 KB · Views: 52
Thanks, Ivo.
Ook bij mij is de VIN binnen !
(Model X 90 D)
Zou het dan toch nog deze zomer lukken?

Wachten duurt altijd te lang..... Bij mijn eerste S is de F5 knop totaal versleten; toen ik de vervolgens op de D variant overging (en nu ook met de X dus) had ik gelukkig al S om het wachten te verzachten. De X deze zomer...? I hope so.... Houd zelf rekening met september oid.
 
Begint nu toch spannend te worden...bij mij nog steeds mijn reserveringsnummer :(
Wanneer hebben jullie ( Namervio / Gaston / DimiVdb ) bevestigd ? Want ik was naar mijn idee redelijk vroeg met bevestigen (90D).

Wij gaan 10 sept op een lange roadtrip met de kids, zou leuk zijn als hij dan net geleverd is....
 
Begint nu toch spannend te worden...bij mij nog steeds mijn reserveringsnummer :(
Wanneer hebben jullie ( Namervio / Gaston / DimiVdb ) bevestigd ? Want ik was naar mijn idee redelijk vroeg met bevestigen (90D).

Wij gaan 10 sept op een lange roadtrip met de kids, zou leuk zijn als hij dan net geleverd is....

Gereserveerd in augustus 2015; besteld 3 maart 2016 (bij een SuC in Duitsland....hahaha) en automatisch bevestigd op 17/3. (Ik heb nog gebeld met Tesla, maar tegenwoordig moet je de 2 weken uitzitten. Eerder kon je hiervan afzien en zelf definitief bevestigen.)
 
  • Informative
Reactions: FrankNL