Dat krijg je als je zowel voor als achter tussen motoren en aandrijfunits zit. Zoek je rot naar een storing.Oh, daar heb je een punt (dat er misschien een onderdeel uit Tilburg moet komen). Maar ik heb af en toe in de app gekeken en wel gezien dat mijn deur soms open en soms weer dicht stond en de temperatuur hoog stond, dus het leek alsof ze er wel mee bezig waren.
Maar wat ik hoorde was een soort kraak bij het 'gaspedaal' intrappen en ook weer bij het loslaten en het leek uit de drive unit achter te komen. De service monteur die even met me meereed had echter het gevoel dat het in de drive unit voorin zat. Maar bovenal kwam hij bezorgd over, hij wilde absoluut niet dat ik er mee naar huis ging. Het geluid deed een beetje denken aan de welbekende ' kloink' die ik in mijn model S ook alleen hoorde bij accelereren bij lage snelheden, maar dit was duidelijk meer een soort kraak. Beetje vergelijkbaar met zo'n kraak die je wel eens in je remkabel hoorde (waar heb je het over, denk je nu. Laat maar).
Voor mij is het duidelijk, Tesla doet er geen goed aan achterwiel aangedreven niet langer te willen leveren.