Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
@WimS, die mail heb ik nog niet gehad (VIN 89xx). Ook in MyTesla is niks veranderd.
Mijn DS is op vakantie, misschien heeft dat er mee te maken. Productiestatus mails worden volgens mij pas verstuurd na een handmatige systeemaktie door je eigen DS.
Wat is jouw VIN?
 
Op deze foto is het verschil in afmetingen goed te zien. Natuurlijk werkt de kleur ook mee maar de S komt zo wel wat kleiner over.

Overigens wel een droomgarage zo.

Schermafbeelding 2016-07-03 om 11.37.01.png
 
Twee weken geleden besteld en vandaag VIN gekregen. Nu nog twee maand afzien tot eind augustus / begin september...:(

Gefeliciteerd...doet wel beetje pijn voor de rest die hier al (sommige jaren) tijden geleden €4.000,- als reservering voor neergelegd hebben en nog steeds geen VIN hebben...

Bizar eigenlijk dat als je in juni besteld je hem nu al in aug/sep verwacht te krijgen...zeker gezien het grote aantal reserveringen (35k) en de VIN reeks die nu op +/- 14.000 staat...
 
Inderdaad, als Signature kopers hebben we zelfs jaren geleden al 30.000 euro betaald met alle risico's van dien. Ik ken een andere Signature koper die nog helemaal geen mail heeft gehad. Communicatie hangt blijkbaar van je DS af. Hoeveel model X-en komen er straks per maand naar Nederland? Wat is de huidige productiecapaciteit?
 
't is net als 3 jaar geleden en dus erg voorspelbaar - ondanks alles was ze tussendoor beweerd hebben.

Overigens denk ik dat de mensen aan deze kant van de plas het ook niet weten - en volledig afhankelijk zijn van wat er aan de westkust gebeurt
 
Signature en Founder kopers zouden hun auto inderdaad eerder moeten ontvangen dan de overige. Hier hebben zij fors voor betaald en al lang geleden het vertrouwen gegeven. In de USA is die eerdere levering ook gebeurd, maar in de rest van de wereld maakt dat blijkbaar niet of nauwelijks uit. Doe dan maar geen Signature of Founder's programma buiten de USA, zodat geen verkeerde verwachtingen worden gewekt.

Als niet-Signature koper ben ik natuurlijk blij met geen verdere vertraging. Ook ik heb lang gewacht, langer dan een jaar geleden gereserveerd en aanbetaald. Laat nu maar komen!
 
Signature en Founder kopers zouden hun auto inderdaad eerder moeten ontvangen dan de overige. Hier hebben zij fors voor betaald en al lang geleden het vertrouwen gegeven. In de USA is die eerdere levering ook gebeurd, maar in de rest van de wereld maakt dat blijkbaar niet of nauwelijks uit. Doe dan maar geen Signature of Founder's programma buiten de USA, zodat geen verkeerde verwachtingen worden gewekt.

Als niet-Signature koper ben ik natuurlijk blij met geen verdere vertraging. Ook ik heb lang gewacht, langer dan een jaar geleden gereserveerd en aanbetaald. Laat nu maar komen!

Kan het niet "meer" met je eens zijn in deze situatie...ik zou me als signature/founder koper ook genaaid voelen...je zou speciale voorrang moeten krijgen en vroege levering...daar heb je letterlijk voor betaald zelfs...

Voor mij als niet sig/founder X is het wel prettig uiteraard, maar fair is het niet...
 
  • Like
Reactions: Phil_BE
heeft iemand een idee waarom de prijs van een 90D model x in Frankrijk 6000 euro lager is? Wil graag de reservering plaatsen en begrijp dat Tesla geen korting geeft, maar waarom betaald een fransoos dan minder (86K) dan de rest van Europa (92K) voor een kale 90D?
Ik heb simpelweg Frankrijk als land geselecteerd in de configurator...
 
Welkom! En wat Edi99 al zei, veel info maar wel erg lastig te zoeken/vinden op dit forum...

Heb je al wel een VIN nummer gekregen? Staat in je mytesla onder het fotootje van je X, als daar nog RN....staat niet, elke ander getal betekend dat je al wel een VIN hebt, laatste 5 cijfers...
Volgens mij had ik vrijdag of zaterdag nog gekeken, toen had ik nog een RN nummer, nu staat er een ander getal! Wat kan ik opmaken uit de laatste 5 cijfers?