Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Tesla Model X Tilburg 290716 - 8.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 4.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 7.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 1.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 2.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 3.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 5.jpg Tesla Model X Tilburg 290716 - 6.jpg
En nog een paar foto's.
 
Last edited:
Leuk zo al die foto's en al die reacties!

Zelf eigenlijk amper tijd gehad voor een foto of iets anders.

Tesla heeft echt tijd en effort gestoken om er iets moois van te maken (Erik, Kim, Saskia, Cera en alle anderen die daar aan mee hebben geholpen: bedankt!) En vanuit de "roadtripgroepjes" was ook al zo veel animo dat Tesla het verstandiger vond om niet ook nog via het forum uit te nodigen. Wel super al die belangstelling, zowel ter plaatse als via andere kanalen.

Even gereden, natuurlijk een paar buurmannen (naar voren geschoven door hun kinderen, die dan ook mee wilden) Ludicrous beloond met een kort ritje, en nu de keuze... even rijden of ... op het forum kijken en een bedankje posten voor alle leuke reacties hier, op facebook en whatsapp en live.... super deze community! Omdat ik de komende dagen nog voldoende ga rijden (Morgen even naar de store in ehv en naar de Suc en dan zondag de dagrit naar de Eifel), en ik mijn verantwoordelijkheid dien te nemen ;) Dan toch maar eerst even online:D

Dus bij deze: Allen bedankt voor de belangstelling en de vele positieve wensen.:)
Ik voel me bijna bezwaard en ik hoop dat ik het met roadtrips, dagtrips en nuttige tips;) kan goedmaken:D

Even wat reacties op voorgaande posts en mijn eerste indrukken:

@Xfrank : deze gaat niet snel verkocht worden hoor... is absoluut voor mij de beste versie van de S die ooit gemaakt is... namelijk een X :D.

@Gaston Kwaliteit: moeten jullie zelf maar mee beoordelen, maar voor mij vergelijkbaar met de laatste 70D met VIN 100000+ waar ik mee gereden had, dus m.I. prima.:)

Wat is me verder opgevallen:

Het geluid is echt SUPERRRRRR.... en dan bedoel ik de installatie. Ik heb dit eerder alleen in de S van @ErnstT zo goed gehoord;):D

Optrekken met Ludicrous voelt "lichtvoetiger" aan dan destijds met de P85D insane... op de een of andere manier voelde je de auto nog "nakomen"... maar nu is het pedaal indrukken, en de hele auto reageert als 1 geheel... weet niet hoe dit goed te omschrijven, maar als iemand nog een oude P85D heeft (zonder Ludicrous update;)) Dan zou ik ze nog wel eens om en om willen vergelijken, en dan vragen aan de ander of hij dat ook merkt en het begrijpelijker kan omschrijven....

Stoelen: die zitten echt goed, eerste indruk is dat ze beter zijn dan de next generation in de S (wel de steun, maar wat minder opgesloten en iets comfortabeler)... ik kan daar natuurlijk pas echt iets over zeggen na een langere rit. Zitpositie (hoog) is al wel heel prettig.

Mbt discussie over de grootte / breedte: de auto is incl spiegels / uit / ingeklapt breder, maar excl. spiegels (dus je "rij-oppervlak") vrijwel dezelfde breedte. Binnen 10 minuten rijdt het alsof je er al een paar jaar mee rijdt (als je daarvoor een S hebt gereden dan toch)

Na morgen wat meer feedback over de auto zelf, dan heb ik wat meer gereden :cool:

Stel gerust de vragen, evt via PM.
 
We doen (een variant op, want we pakken waarschijnlijk ook nog de kallweg ipv een stukje 399) dit rondje:

View attachment 187720
Eigenlijk is het niet verantwoord, met mijn spiksplinternieuwe diesel morgen daar in de Eifel "even" langs te komen. Al zou ik het dolgraag willen doen.
Zo zal jij maandag al meer op de teller hebben dan ik :p

Ik wacht dus nog een weekje als ik zowiezo in Nederland ben.

Hééél veel plezier dan morgen en doe geen gekke dingen 10 meter over de grenz, op de Autobahn bij Aachen ;)
 
Wie is eigenlijk de gelukkige bezitter van die KD356J?

Leo Kalisvaart van Kalisvaart Technisch Beheer. Erg actief bezig met duurzaamheid in de regio den Haag EN ook al Signature Model S bezitter, die ze er nu naast hebben. Mooi om ze zo bij elkaar te zien!

Hij gaf aan (nog) niet erg actief op het forum te zitten, maar dat kan natuurlijk niet;) dus aangegeven dat hij maar snel mee moet op een dagtrip / roadtrip:D dan komt dat forum vanzelf:cool:
 
Eigenlijk is het niet verantwoord, met mijn spiksplinternieuwe diesel morgen daar in de Eifel "even" langs te komen. Al zou ik het dolgraag willen doen.
Zo zal jij maandag al meer op de teller hebben dan ik :p

Ik wacht dus nog een weekje als ik zowiezo in Nederland ben.

Hééél veel plezier dan morgen en doe geen gekke dingen 10 meter over de grenz, op de Autobahn bij Aachen ;)

We gaan binnenkort ook nog een keer schnitzelen in Waldlaubersheim dus dan krijg je een herkansing om even spontaan langs te komen.

IMG-20160609-WA0001.jpg

We gaan in de week dat je in NL bent in ieder geval even bij de fabriek langs (en een klein stukje rijden).
Met de Diesel zou ik niet zo lange stukken gaan rijden... veeeeeel te duur;) daar moet je echt mee wachten totdat je de model 3 hebt.
In de tussentijd kun je dan beter een model S lenen:cool:.
 
  • Like
Reactions: MissAutobahn
Gisteren bij de happening geweest in Tilburg.
Wat ik het meest opvallend vond: de auto van John is in werkelijkheid veel mooier dan een foto kan aangeven.
Misschien komt het door de SigRed kleur, geen idee.
Ik houd niet zo van zwarte velgen; niet zo een donker interieur, vind de Model S slanker etc.
Maar ik heb gisteren mijn opinie moeten inslikken: deze combinatie is toch wel héél heel erg fraai.
Ongetwijfeld zullen velen hem de komende tijd een keer kunnen bewonderen.
 
Als je in de buurt van de Stelviopass komt, probeer dan zeker ook de Gotthard pass te doen. Ik vind die persoonlijk veel leuker. De weg is veel breder en sneller en die is ook veel minder druk.

Klopt, maar gaat dit jaar qua timing niet lukken. Heb het twee keer gedaan met de S, helaas beide keren slecht weer..Ben er eind Mei nog wel overheen gegaan op de weg naar huis,. Maar was andere auto -;). Toen nog slechter weer...