Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
De kogel is door de kerk, mijn bestelling is definitief.

Een blauwe 90D, 6 zits, wit interieur PUP, audio, 20inch, trekhaak, autopilot.

Geschatte levering staat nu op eind mei, begin juni.

Het wachten begint.......
Lees dat veel voor een 6- of 7-zitter gaan. De monopost stoelen zijn inderdaad mooier dan de achterbank. Omdat deze echter helemaal plat kan en dus een riante laadruimte oplevert, heb ik daar voor gekozen. Verder nagenoeg gelijke combi. Heb wel voor de 20" Helix wielen gekozen en subzero pakket ipv audio.
 
Ik moet zeggen in de X met gewone ventilatie ruik je evengoed niks, geen mottige diesels en ook een ruimwagen die staat te zuigen je ruikt gewoon niks.
Ik ben daar zeer tevreden over, Defense Mode heb ik nog niet geprobeerd.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is de bioweapon defense mode enkel voor een overdruk in de cabine om stoffen die via kiertjes bij deuren en ramen binnenkomen tegen te gaan. Volgens mij werkt de AC al met het HEPA filter tegen vieze luchten e.d.

Mijn moeder met astma en allergieën is in ieder geval zeer te spreken over de zuivere lucht in de Tesla.
 
  • Like
Reactions: S-19910 and davandy
Fijn bericht!
  • Estimated Delivery Range: March - Early April
Van April / Early May terug naar maart, conform de schatting bij bestelling in november.
Fijn! Bij mij ging het op precies dezelfde wijze heen en weer.

Ik kreeg eergisteren een belletje dat de auto op de boot zit (alsof ik dat zelf nog niet had gezien!) en dat levering in de 1e of 2e week van maart wordt. Prima natuurlijk, hoewel ik stiekum had gehoopt dat ze eind februari zouden halen ivm de voorjaarsvakantie.
 
Hoe lang duurt zo'n treinreis eigenlijk? Mijn Black X 7 seater audio premium pack staat al sinds 25/1 op staat vervoer naar haven....

Ook als de auto in de haven is aangekomen en nog dagen moet wachten voordat hij op de boot kan toont MyTesla deze status. De volgende status is, als ik mij goed herinner, dat de boot de haven heeft verlaten. Tesla NL neemt op dat moment ook contact met je op voor betaling en afstemmen week van aflevering.
 
Ik vind het al vrij gedetailleerd, die info. Ik kreeg afgelopen november/december volgens mij alleen de status "is af en onderweg vanaf de fabriek" of iets dergelijks. Totdat ik op een gegeven gebeld werd om afhaalmoment af te spreken. Geen belletjes met status-updates, geen status "vervoer naar haven" of "op de pakjesboot", niks :)