Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Is dat met de setting Typical?
Bedoel je of Range mode aan staat? Ik heb Range Mode aan staan omdat ik thuis nog met een shuko stekker aan 13 A moet laden met de dure elektriciteit van privé meter (zonnepanelen en enkelvoudige meter, netto <300 kWh per jaar).
De netbeheerder Infrax is al 2 maand aan het treuzelen om de 3-fase meter te installeren.

Zou jij nog eens kunnen checken waar hij echt op stopt bij 90% en 100%? Mijn 75D geeft namelijk een teleurstellend bereik
Zal ik zeker doen van zodra mijn wall charger is aangesloten.

Ik heb gisteren in totaal 394 km gereden en ben 2x 25 minuten bij een supercharger gestopt om met ~30% thuis te komen. Ik vind het bereik eigenlijk prima, in ieder geval groter dan mijn blaasbereik ;)
 
Bedoel je of Range mode aan staat? Ik heb Range Mode aan staan omdat ik thuis nog met een shuko stekker aan 13 A moet laden met de dure elektriciteit van privé meter (zonnepanelen en enkelvoudige meter, netto <300 kWh per jaar).
De netbeheerder Infrax is al 2 maand aan het treuzelen om de 3-fase meter te installeren.

Zal ik zeker doen van zodra mijn wall charger is aangesloten.

Ik heb gisteren in totaal 394 km gereden en ben 2x 25 minuten bij een supercharger gestopt om met ~30% thuis te komen. Ik vind het bereik eigenlijk prima, in ieder geval groter dan mijn blaasbereik ;)

Ah ja, ik weet dat het elektriciteitsnetwerk in België nogal verschillend is van dat van Nederland. Komen ze wel binnenkort?

Top als je dat nog even zou willen doen, maar laad jij thuis niet tot 90%?