Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Dit moet je me uitleggen. De auto is toch gehomologeerd met en zonder trekhaak? Dan zal een auto waar achteraf een trekhaak onder wordt gemonteerd, toch ook gewoon aan de eisen voldoen?
Wellicht is het aanhalen van de homologatie een gevalletje klok-vs-klepel hoor. Zoals ik eerder zei kan het technisch prima, maar ik zou wel zeker willen weten of RDW en/of Tesla er aan mee willen werken hier.

Een tijdje terug, toen ik nog een MS in overweging had, kwam ik dit topic tegen waardoor ik nu wat sceptischer ben en voor zekerheid zou gaan: Homologatie trekhaak
 
Wellicht is het aanhalen van de homologatie een gevalletje klok-vs-klepel hoor. Zoals ik eerder zei kan het technisch prima, maar ik zou wel zeker willen weten of RDW en/of Tesla er aan mee willen werken hier.

Een tijdje terug, toen ik nog een MS in overweging had, kwam ik dit topic tegen waardoor ik nu wat sceptischer ben en voor zekerheid zou gaan: Homologatie trekhaak
Dit verhaal is me bekend. Een S is niet gehomologeerd voor een trekhaak, maar een X wel. Zijn we nu geen zaken door elkaar aan het halen?
 
Ergens klopt je verhaal wel,want mij is ook door Tesla verteld dat het niet kon. De redenen waarom blijft nog onduidelijk.

De redenen waarom sommige medewerkers bij tesla soms zaken onjuist vertellen?

Iets met veel veranderingen en sterke groei... :D

In de link die ik hiervoor heb gepost vind je de bestelnummers voor de retrofit trekhaak, ik zou daarmee naar Tesla gaan.

Zoals hiervoor aangegeven speelt homologatie bij de X - anders dan bij de S - geen rol: de X is als model gehomologeerd voor een trekhaak.
 
Na 11 maanden wachten heb ik een nieuwe partner voor onderweg.

Zij drinkt niet,
Rookt niet,
Ziet er goed uit
Mooi gebruind
X model
90D
Vinnig

Ik kijk er naar uit om er elke dag mee op stap te gaan.

Buren uit Sint Niklaas (mijn geboortestad) ,welkom en voor plezier met de X
zijn het niet de 5- zitters die ze nu pas leveren?
 
Last edited:
Proficiat!

Hoe komt het dat je er 11 maanden op hebt moeten wachten? Heb je een 5-zitter besteld?[/QUOTE

Inderdaad een 5 zits. Ik ben niet ingegaan op een voorstel om om te schakelen naar een 6 of 7 zits. Maar ondertussen heb ik nu wel AP2 en een neerklapbare 2e rij.
Andere opties: Nappa leder, Titanium zilver en trekhaak.
Maar het was lang wachten. Is er iemand met een VIN kleiner dan 244xx die nog niet geleverd is ?
 
Proficiat!

Hoe komt het dat je er 11 maanden op hebt moeten wachten? Heb je een 5-zitter besteld?

Inderdaad een 5 zits. Ik ben niet ingegaan op een voorstel om om te schakelen naar een 6 of 7 zits. Maar ondertussen heb ik nu wel AP2 en een neerklapbare 2e rij.
Andere opties: Nappa leder, Titanium zilver en trekhaak.
Maar het was lang wachten. Is er iemand met een VIN kleiner dan 244xx die nog niet geleverd is ?
 
Heb je inmiddels al opnieuw tot 90% of 100% geladen?

100pct_charged_20170311-115204.png

100%: aangegeven bereik 325 km