Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn MYP (zwart / zwart) op 28 april besteld. Leverdatum stond op 12 juli - 26 augustus en sinds dit weekend verschoven naar 12 oktober - 26 november :( Sales rep. gaf het volgende aan:

We hebben inderdaad een hertelling en een update gedaan voor al onze orders en sommige zijn iets te vroeg gecommuniceerd, daarom ziet u een levertijd opschuiven.

Wat we nu op uw account communiceren is een realistische verwachte leverperiode.

Ik kan zien in het systeem dat er een periode is aangegeven tussen Oktober-November.

We gaan ons best doen on de auto zo vroeg mogelijk te leveren maar daarin zijn wij afhankelijk van bepaalde processen waar wij helaas geen invloed op hebben.

Zodra we een auto hebben kunnen koppelen met uw order hebben we meer zicht over wanneer we deze kunnen leveren.
Bizar
 
Net Tesla gesproken. De trekhaak sms is verkeerd vertaald uit het Engels. Wat ze bedoelde te zeggen is: je kan nu een Model Y met een trekhaak bestellen. Maar dat betekent niet dat je hem eerder krijgt waarschijnlijk.

Ze zijn nu de stortvloed aan telefoontjes aan het wegwerken en communiceren hier binnenkort over.

Ik heb pas na een week bevestigd met JA en heb ondertussen een aangepaste bestelbon ontvangen