Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Na mijn EQS drama vandaag een proefrit gemaakt in de Y performance. ‘Toevallig’ kwamen we ook langs Porsche, maar de Taycan kun je echt niet met drie personen achterin zitten. Zodra de leasemaatschappij de tool weer heeft opengezet bestel ik een zwarte MYP

View attachment 828805
View attachment 828804
Heb vrijdag 15 juli doorgegeven via onze bestel app van leaseplan. Na alle contracten etc is de auto vandaag besteld bij tesla. Verwachte leverdatum week 39. (Nb is dus uit tweede hand via de leasemaatschappij). MYP zwart / zwart met trekhaak.
 
Nou dat hoop ik toch niet… met de gascrisis kan het zo zijn dat de Duitse industrie moet afschalen met alle gevolgen van dien!
Ik ben er ook bang voor, dus schiet op met die zonnepanelen op dat dak. (en voor het geval ze meelezen:)
Komm auf mit den Sonnenpfännelchen auf dem Dach!:D)
Ein Bisschen Dalli mit der Solaranlage auf 'm Dach von Giga Berlin, bitte
 
  • Funny
Reactions: Robster
Ben benieuwd met deze inflatie hoe snel de prijzen van de MY opgetrokken worden. Met tien procent inflatie en flinke demand zou je verwachten dat er zo 7k bijgeplust wordt.
Ze hebben de prijs van de LR en de 3 omhoog gedaan, wat me toen de performance heeft doen kopen. Ze sparen bij de performance van 10% uit op invoerrechten. Als ze de LR ook in Berlijn gemaakt krijgen, sparen Ze daar ook de 10% uit.
 
Test MYP op bezoek
20220731_185205.jpg
20220731_185248.jpg
 
Tesmanian kondigt een grote hoeveelheid Model Y's aan die grotendeels naar Europa gaan.

1659289095253.png


Link: https://www.tesmanian.co7-000-tesla-model-y-made-in-shanghai-preparing-to-ship
Uit de tekst:
Giga Shanghai is now only producing the Model Y SUV. According to the information, most of them are ready for shipment to Europe.
Giga Shanghai will produce 2,000 Model Ys per day, and this will increase to 2,200 vehicles per day, which should happen in August.

Zou het leveren nu sneller kunnen gaan?
 
Tesmanian kondigt een grote hoeveelheid Model Y's aan die grotendeels naar Europa gaan.

View attachment 835069

Link: https://www.tesmanian.co7-000-tesla-model-y-made-in-shanghai-preparing-to-ship
Uit de tekst:
Giga Shanghai is now only producing the Model Y SUV. According to the information, most of them are ready for shipment to Europe.
Giga Shanghai will produce 2,000 Model Ys per day, and this will increase to 2,200 vehicles per day, which should happen in August.

Zou het leveren nu sneller kunnen gaan?
Ik hoop het! Had vanmorgen nog een EDD van 16-30 September maar is nu verandert naar “TBD”. Heeft iemand dit ook voor?