Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Nog geen VIN.
Voor de MYLR zijn er wel wat boten op weg naar Europa: Zeebrugge, Koper, Southampton, Suez canal (TBD),...
Iemand zei hier ooit dat er een VIN is zodra de auto op de boot staat.
Dat werd gisteren door TA toch wat tegengesproken, ze hebben al alles gezien: VIN beschikbaar met auto op boot, op kade in Zeebrugge, op kade in Shanghai,...
De laatste weken van het kwartaal kan er, dixit TA, plots nog veel gebeuren.
Mijn hoop zit terug op een deftig niveau.
Dat die VIN maar snel komt of ik verwacht komende dagen terug naar Q4-Q1 2023 te worden verwezen :( Kan deze nog op een boot uit Shanghai staan dan als die VIN zolaat is of kan de zwarte MYLR al uit Berlijn komen?
 
Dat die VIN maar snel komt of ik verwacht komende dagen terug naar Q4-Q1 2023 te worden verwezen :( Kan deze nog op een boot uit Shanghai staan dan als die VIN zolaat is of kan de zwarte MYLR al uit Berlijn komen?
Normaal is 24 augustus de laatst mogelijke datum voor een boot om te vertrekken vanuit Shanghai om tegen eind september in Southampton te zijn. Voor België zal dat tot vandaag zijn zeker?

Ja ik hoop dat die uit Giga Berlin komt, ze maken wel de zwart/zwart of wit/zwarte MYLR maar ben niet zeker dat ik er al heb gezien met 20’.
 
En hij is binnen. Wat een apparaat.

Even de details: mobiele charger (de 220V lader die ze in de VS eruit hebben gehaald) zit er nog steeds in.

Hoedenplank, Ryzen CPU en Lithium ion accu (dat zou dan de 15V zijn?). Afgeleverd met 8 hele kilometers op de teller.

Bij aflevering 90% volle accu.

Voor zover ik nu kan zien geen problemen met lak of aansluiting van panelen.
 
En hij is binnen. Wat een apparaat.

Even de details: mobiele charger (de 220V lader die ze in de VS eruit hebben gehaald) zit er nog steeds in.

Hoedenplank, Ryzen CPU en Lithium ion accu (dat zou dan de 15V zijn?). Afgeleverd met 8 hele kilometers op de teller.

Bij aflevering 90% volle accu.

Voor zover ik nu kan zien geen problemen met lak of aansluiting van panelen.
Hoe kan je zien dat het een lithium ion accu is?

and what about the PPF bij de achterwielen? Zijn die er nog steeds?

Komt het daarenboven met spatlappen bij de voorwielen?

proficiat!
 
En hij is binnen. Wat een apparaat.

Even de details: mobiele charger (de 220V lader die ze in de VS eruit hebben gehaald) zit er nog steeds in.

Hoedenplank, Ryzen CPU en Lithium ion accu (dat zou dan de 15V zijn?). Afgeleverd met 8 hele kilometers op de teller.

Bij aflevering 90% volle accu.

Voor zover ik nu kan zien geen problemen met lak of aansluiting van panelen.
Stuur eens wat foto's! Geniet ervan!
 
En hij is binnen. Wat een apparaat.

Even de details: mobiele charger (de 220V lader die ze in de VS eruit hebben gehaald) zit er nog steeds in.

Hoedenplank, Ryzen CPU en Lithium ion accu (dat zou dan de 15V zijn?). Afgeleverd met 8 hele kilometers op de teller.

Bij aflevering 90% volle accu.

Voor zover ik nu kan zien geen problemen met lak of aansluiting van panelen.
Proficiat; veel geluk ermee.
(Lichtjes heel jaloers)

Dubbel glas achteraan?